Gang Fajniaków Biedronki bezkonkurencyjny na YouTubie w październiku

Gang Fajniaków po raz kolejny znalazł się na szczycie zestawienia YouTube Ads Leaderboard. W październiku reklama akcji lojalnościowej Biedronki wyprzedziła spoty x-kom, Xiaomi Polska, Samsung Polska i Allegro. Wcześniej wideo związane z Gangiem Fajniaków zwyciężyło w sierpniowym zestawieniu.
O autorze
1 min czytania 2020-11-26

Reklama Biedronki zatytułowana GANG FAJNIAKÓW – Razem zawsze damy radę! przedstawia historię dzieci, które wraz z Gangiem Fajniaków wybrały się do parku linowego. Beztroską zabawę zakłócił jednak Smog Stefek, który zadymił całą okolicę. Dzieciom wraz z pluszakami udało się jednak rozgonić gęsty dym. To kolejny spot z serii Gang Fajniaków, wspierający akcję lojalnościową dyskontu i bijący rekordy popularności na YouTube. Za kreację odpowiada agencja kreatywna Duda Polska, za zakup mediów – Wavemaker. 

Drugie miejsce na podium zajęła reklama x-kom 18 urodziny – Streaming, przygotowana z okazji 18. rocznicy istnienia sieci sklepów na rynku. Wideo jest jednym z 3 spotów z tej serii, za które odpowiada agencja kreatywna PZL. Trzecie miejsce w październiku należy do Xiaomi Polska i krótkiej reklamy Mi 10T – Flash Sale trwa!, prezentującej smartfony z serii Xiaomi Mi 10T i ich funkcjonalność oraz 24-godzinną promocję. 

Na czwartym miejscu październikowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard znalazła się reklama Samsung Galaxy S20 FE 5G | Wszystko, czego potrzebujesz, by robić to co kochasz| Samsung Polska. Spot w rytm dynamicznego hitu „Dynamite” koreańskiej grupy BTS prezentuje cechy smartfona Samsung Galaxy S20 Fan Edition m.in. parametry aparatu fotograficznego, zaawansowany procesor lub gotowość na sieć 5G. Listę zamyka wideo Allegro Smart! Week I Festiwal promocji do -70% I Tylko tydzień 28.09-4.10, promujące tydzień zniżek i okazji na popularnej polskiej platformie zakupowej Allegro. 

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj