Zalando ze świątecznymi muralami oczyszczającymi powietrze

Ruszyła unikatowa, świąteczna kampania marki Zalando. Komunikacja na dwóch wielkoformatowych muralach OOH w Warszawie, ma za zadanie wspierać w czasach pandemii i zwraca uwagę na więzi międzyludzkie.
O autorze
0 min czytania 2020-11-27

Wyjątkowe malowidła dla platformy e-commerce były realizowane etapowo, przez polskich artystów z teamu Braughman Group Media.

Na początku listopada, w pierwszej odsłonie, na ścianach warszawskich budynków przy ul. Boya 6 i Al. Solidarności 155, pojawiły się wielkoformatowe obrazy postaci, które obejmują swoją drugą brakującą i niewidoczną połówkę, podpisane pytaniem „Czy jeszcze kiedyś się przytulimy?”. Tydzień później, w ramach drugiej odsłony, murale Braughman Group Media zostały uzupełnione o „brakującą” osobę.

Dodatkowo, oba murale są wzbogacone o unikatowe właściwości ekologiczne – powłokę antysmogową, jedyny tego rodzaju produkt na świecie, który dosłownie oczyszcza powietrze ze szkodliwych związków.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Malowidła na łącznie ponad 550 m2 ścian, zmniejszają zanieczyszczenie powietrza w taki sam sposób, jak zrobiłby to posadzony las o tej samej powierzchni.

Słuchaj podcastu NowyMarketing