Wyjątkowe malowidła dla platformy e-commerce były realizowane etapowo, przez polskich artystów z teamu Braughman Group Media.
Na początku listopada, w pierwszej odsłonie, na ścianach warszawskich budynków przy ul. Boya 6 i Al. Solidarności 155, pojawiły się wielkoformatowe obrazy postaci, które obejmują swoją drugą brakującą i niewidoczną połówkę, podpisane pytaniem „Czy jeszcze kiedyś się przytulimy?”. Tydzień później, w ramach drugiej odsłony, murale Braughman Group Media zostały uzupełnione o „brakującą” osobę.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dodatkowo, oba murale są wzbogacone o unikatowe właściwości ekologiczne – powłokę antysmogową, jedyny tego rodzaju produkt na świecie, który dosłownie oczyszcza powietrze ze szkodliwych związków.
Malowidła na łącznie ponad 550 m2 ścian, zmniejszają zanieczyszczenie powietrza w taki sam sposób, jak zrobiłby to posadzony las o tej samej powierzchni.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing