Polska Walcząca, kotek i serduszka: kalendarz spółdzielni mleczarskiej KaMos hitem internetu

Polska Walcząca, kotek i serduszka: kalendarz spółdzielni mleczarskiej KaMos hitem internetu
Spółdzielnia mleczarska z Kamiennej Góry KaMos zaprezentowała kalendarz na 2021 rok, który szybko podbił serca internautów. Publikacja pełna jest obrazków przedstawiających zwierzęta, produkty mleczne, a nawet znak Polski Walczącej.
O autorze
1 min czytania 2020-12-01

Spółdzielnia mleczarska KaMos postanowiła sprawić, by 2020 rok został choć w pewnym stopniu zapamiętany z innego powodu niż pandemia koronawirusa. Firma stworzyła więc kalendarz na 2021 rok, który mimo iż wizualnie jest po prostu zły, to i tak zrobił furorę wśród internautów i podbił ich serca.

Kalendarz pełen jest bowiem zdjęć uroczo wyglądających zwierzątek, którym towarzyszą produkty firmy KaMos, a także przedmioty nawiązujące do danego miesiąca. W lutym na przykład na obrazku umieszczono serduszka, natomiast w sierpniu – znak Polski Walczącej, a także flagę Polski, co ma oczywiście nawiązywać do Powstania Warszawskiego.

Wygląda na to, że spółdzielnia mleczarska KaMos zapoczątkowała swego rodzaju trend, bo Wydawnictwo W.A.B. przedstawiło swój nowy, firmowy kalendarz stworzony w podobnym stylu ;).

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W maju br. na Twitterze rozpoczęła się nietypowa akcja, w ramach której internauci publikowali posty z różnymi polskimi powiedzeniami – wszystkie jednak rozpoczynały się od zdania „In Poland we don’t say…”. Akcja szybko stała się viralem, a swoje własne odpowiedzi przygotowały popularne marki.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W marcu br. media społecznościowe podbiła akcja pod hasłem #WyzwaniePrzyjęte, w ramach której użytkownicy publikowali swoje zdjęcia z dzieciństwa. Na viralowy challenge odpowiedziały także niektóre marki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się