Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jak promować ekologiczny biznes? Dowiedz się na naszym pierwszym szkoleniu!

Jak promować ekologiczny biznes? Dowiedz się na naszym pierwszym szkoleniu!
Klienci wymagają dziś od marek proekologicznych działań – z tego powodu firmy na szybko wprowadzają biodegradowalne opakowania i naturalne materiały, a także zatrudniają lokalnych dostawców. Jednak czy to wystarczy, aby móc się nazwać firmą odpowiedzialną społecznie?
O autorze
2 min czytania 2020-12-01

Marketing proekologiczny to oczywiście odpowiednio zakrojone działania, które mają realny wpływ na nasze środowisko. Jednak warto wiedzieć, że nie tylko to jest istotne – bardzo ważnym elementem budującym tożsamość odpowiedzialnej społecznie marki jest komunikacja. W informacjach prasowych, na kanałach społecznościowych, a także w kampaniach powinniśmy na bieżąco informować klientów o bieżących działaniach i budować z nimi relację opartą o nowe wartości – te związane z aktualnymi problemami środowiska naturalnego. Jeśli marka nie zrobi tego w odpowiedni sposób, nie zostanie w ogóle dostrzeżona na rynku lub, co gorsza, będzie posądzona o greenwashing, czyli pozorne działania, które niewiele mają wspólnego z ekologią.

Dlatego tak ważne jest, aby nowa komunikacja była wiarygodna i budząca zaufanie. Marka powinna być transparentna – gdy klient powie „sprawdzam”, musi mu przedstawić faktyczny obraz swoich działań. Szczególnie w dobie pandemii, kiedy jeszcze bardziej zwracamy uwagę na kwestię marnotrawienia surowców, firma powinna postawić na naprawdę przemyślane działania. Wierzymy, że można wprowadzać zasadę less waste w kontekście launchu nowych produktów i w działaniach wizerunkowych (np. podczas sesji produktowej).

Jednak jak to zrobić dobrze? Wiele sposobów na proekologiczną komunikację będziecie mogli poznać podczas naszego pierwszego szkolenia z cyklu NowyMarketing [Live!] – „Ekologiczny biznes – jak go promować?”. Zaproszone przez nas specjalistki od CSR-u nie tylko wyjaśnią, czym właściwie jest dziś odpowiedzialny społecznie biznes, ale także przekażą konkretne wskazówki dotyczące promowania produktów i usług, które będziecie mogli wykorzystać w swojej firmie – zarówno w korporacji, jak i w małym, jednoosobowym biznesie. To niepowtarzalna okazja, aby poznać temat zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, gdyż wybrane przez nas prelegentki mają ogromne doświadczenie w pracy z klientem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  1. Martyna Zastawna – propagatorka idei zero waste i odpowiedzialnego marketingu. Założycielka WoshWosh (pierwszej na świecie firmy odnawiającej obuwie) oraz SzeptSzum (pierwszej w Polsce agencji odpowiedzialnej społecznie), wykładowczyni CSRu oraz mentorka skupiająca się na zagadnieniu odpowiedzialnego biznesu. Autorka wielu nagrodzonych akcji społecznych w Polsce i Europie.
  2. Marta Karwacka – socjolożka biznesu zajmująca się wspieraniem firm w zrównoważonym rozwoju marek, wdrażaniu programów CSR i tworzeniu strategii wpływu. Jest wykładowczynią, ekspertką programu Climate Leadership, jurorką różnych konkursów poświęconych CSR. Należy do Sustainable Fashion Working Group. Prowadzi firmę SENSA i blog How to Wear Fair?

Co konkretnie zyskasz dzięki naszemu szkoleniu?

  • Dowiesz się, co to znaczy, że usługa jest odpowiedzialna społecznie.
  • Nauczysz się budować całą komunikację w oparciu o CSR.
  • Odkryjesz nowe sposoby na komunikację na platformach social media.
  • Będziesz wiedzieć, jak uniknąć greenwashingu w komunikacji.
  • Dotrzesz do nowej grupy odbiorców.

Kiedy odbędzie się nasze szkolenie? 

14 grudnia 2020 (9:00 – 16:30)

Gdzie je organizujemy?

Bezpiecznie w zaciszu Twojego domu, czyli online. (komunikator Zoom).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dla kogo jest to szkolenie?

Do wzięcia udziału zachęcamy:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Firmy, które planują budować swój wizerunek w zgodzie z zasadami CSR-u.
  • Marketerów, którzy chcą wiedzieć, jak uchronić się przed greenwashingiem.
  • Korporacje, które potrzebują pomysłów na komunikację odnoszącą się do współczesnych problemów.
  • Agencje, które szukają nowych pomysłów na komunikację dla swoich klientów.
  • Naszych czytelników i fanów trendów marketingowych, którzy chcą wzbogacić swoją wiedzę.

Uwaga, na listę uczestników wpisujemy pierwsze 20 osób!

Co trzeba zrobić zrobić, żeby się zapisać?

Zapisy na szkolenie prosimy kierować na maila: [email protected]. Koszt całodniowego szkolenia wynosi 1 550 zł netto – to cena przy zakupie udziału dla jednej osoby. 

W przypadku zapisu kilku osób (minimum 2) koszt uczestnictwa wynosi 1250 zł netto/osoba. W cenie szkolenia są również ćwiczenia i notatki od prelegentów, a także specjalny certyfikat wydany przez portal NowyMarketing.

Więcej informacji, a także szczegółowy program szkolenia, poznacie na stronie Szkolenie „Ekologiczny biznes – jak go promować?”

Do zobaczenia online już 14 grudnia!