Suszonki miesiąca: top 20 kreacji listopada 2020

Suszonki miesiąca: top 20 kreacji listopada 2020
Przez cały miesiąc mogliście obserwować ciekawe kreacje reklamowe znanych marek. Dziś dla przypomnienia i nutki inspiracji przygotowaliśmy przegląd najlepszych suszonek, które obiegły internet w listopadzie 2020 roku.
O autorze
3 min czytania 2020-12-02

#1 Pornhub: Pornhub Sex Ed

Pornhub postanowił wykorzystać potencjał swojej platformy i stworzył serię filmów poświęconych edukacji seksualnej. W ramach cyklu „Pornhub Sex Ed” seksuologowie, lekarze, a także terapeuci opowiadają m.in. o antykoncepcji i chorobach przenoszonych drogą płciową.

#2 Miasto Poznań: „Obojętność krzywdzi”

W listopadzie br. miasto Poznań zainicjowało nową kampanię społeczną pod hasłem „Obojętność krzywdzi”, której celem jest walka z obojętnością wobec przemocy. Kampania została zainaugurowana facebookowym postem, który wywołał niemałe kontrowersje wśród internautów.

#3 No Fluff Jobs: Tłumacz ofert pracy

Portal No Fluff Jobs zaprezentował ciekawą kampanię pod hasłem „Tłumacz ofert pracy”, skierowaną do przedstawicieli branży IT. W jej ramach firma w humorystyczny sposób zwracała uwagę na brak konkretów w ofertach pracy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#4 Kraków: Osiedle domków dla jeży

Na terenie krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej powstał kompleks domków dla jeży. Jak tłumaczą inicjatorzy projektu, tego typu schronienia umożliwią zwierzętom bezpieczne przezimowanie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#5 KFC: Movember

KFC postanowiło ogolić słynną brodę i wąsy Colonela Sandersa, by ten… mógł je zapuścić na nowo. W ten sposób marka zaangażowała się w akcję Movember, której celem jest podniesienie świadomości społecznej na temat problemów zdrowotnych mężczyzn.

#6 Klub Komediowy: Piękna i długa reklama Apartu

Marka Apart zaprezentowała swoją nową świąteczną kampanię, której twarzami zostały aktorki Julia Wieniawa i Małgorzata Socha oraz trenerka Anna Lewandowska. Trwający niemal 4 minuty, pełen blichtru i przepychu spot został sparodiowany przez Klub Komediowy. 

#7 Łódzki kościół: Zbiórka na testy na koronawirusa dla bezdomnych

14 listopada br. arcybiskup łódzki Grzegorz Ryś zainicjował zbiórkę pieniędzy na zakup testów na koronawirusa dla osób potrzebujących i bezdomnych. W zaledwie tydzień udało się zebrać 150 tys. złotych.

#8 Muminki x Amnesty International

Właściciele praw do Muminków zainicjowali niedawno akcję w szczytnym celu. W ramach współpracy z organizacją Amnesty International powstała specjalna kolekcja, z której całkowity zysk zostanie przekazany na walkę o prawa człowieka.

#9 Pasibus: #HOTGASTROCHALLENGE

W listopadzie br. Pasibus rzucił firmom wyzwanie – #HOTGASTROCHALLENGE. Akcja miała na celu wsparcie lokalnych restauracji w całej Polsce.

#10 Amazon: The Show Must Go On

Amazon zaprezentował swoją nową, świąteczną kampanię zatytułowaną „The Show Must Go On”. Za pomocą chwytającej za serce historii zachęca do działania mimo przeciwności losu, których w tym roku tak wiele.

#11 Extinction Rebellion: Happeningi z okazji Black Friday

Z okazji tegorocznego Black Friday aktywiści z organizacji Extinction Rebellion zorganizowali nietypowy protest przeciwko wyzyskowi ludzi i nadmiernemu konsumpcjonizmowi. Happeningi odbyły się nie tylko w Polsce, ale też i w kilku innych miastach na całym świecie.

#12 Vogue Polska: Siła kobiet

Grudniowy numer „Vogue Polska” to prawdziwy hołd złożony płci żeńskiej. I nie bez powodu – tym samym magazyn chce wyrazić swoje wsparcie dla kobiet walczących o prawo do decydowania o własnym ciele, których wolności zagroził wyrok Trybunału Konstytucyjnego zaostrzający ustawę antyaborcyjną. 

#13 Sony: Ikony PlayStation jako znaki londyńskiego metra

Z okazji premiery swojej najnowszej konsoli marka Sony zainicjowała niekonwencjonalną akcję w londyńskiej przestrzeni miejskiej – w jej ramach charakterystyczne znaki znajdujące się przy wejściu do londyńskiego metra zostały przemienione w ikony PlayStation.

#14 Żabka: „Zielony” sklep

Fotowoltaika, podłoga zamieniająca kroki w energię, kostka antysmogowa uzupełniona zieloną ścianą roślin pochłaniającą kurz i smog – to tylko niektóre z innowacyjnych rozwiązań, jakie zostały zastosowane w nowym, „zielonym” sklepie Żabki przy ul. Lewandów 46H w Warszawie.

#15 Szeptszum: #jużwszystkomam

Kolektyw Szeptszum z okazji Black Friday ruszył z nowym projektem pod hasłem #juzwszystkomam. Jego celem było zwrócenie uwagi na rzeczy, które już posiadamy i którymi się otaczamy i skłonienie do refleksji, czy na pewno potrzebujemy czegoś więcej.

#16 Traffic Design: „Zdrowia przede wszystkim”

To kolejna ciekawa realizacja Stowarzyszenia Traffic Design. Tym razem artyści postanowili podnieść na duchu mieszkańców Gdyni i umieścili na elewacji szpitala św. Wincentego a Paulo neon z hasłem „Zdrowia przede wszystkim”.

#17 Nordax Bank: Home office collection

Szwedzki Nordax Bank postanowił w humorystyczny sposób odnieść się do faktu, że w obecnych czasach znaczna część społeczeństwa zamieniła swoje biuro na stół kuchenny lub domowe biurko i stworzył kolekcję ubrań w sam raz do home office’u.

#18 Burger King: Zamówcie z McDonald’s

Burger King opublikował oświadczenie, w którym zachęcała swoich klientów do zamawiania jedzenia z oferty sieci McDonald’s, KFC, a także Pasibusa. W ten sposób marka namawiała do wspierania dotkniętej skutkami pandemii branży gastronomicznej.

#19 Gdańskie muzeum: Transparenty ze Strajku Kobiet

Muzeum Gdańska zaapelowało do uczestniczek tegorocznego Strajku Kobiet, aby nie wyrzucały swoich transparentów, flag, a także zdjęć z protestów, lecz przekazały je placówce. „Za 100 lat mogą okazać się cenne” – napisali przedstawiciele muzeum.

#20 Bosch: Żyj #LikeABosch

Hasło przewodnie nowej kampanii Boscha to „Żyj #LikeABosch”, czyli żyj zdrowo i w zgodzie z naturą. Komunikacja łączy charakterystyczny dla marki humor, zabawnych bohaterów i ważne dla współczesnego konsumenta tematy dotyczące oszczędzania zasobów naturalnych i zdrowego stylu życia.