Drodzy czytelnicy,
szaleńczy 2020 rok przyniósł trochę zmian, a my wierzymy, że utrwalą się one w 2021 roku. Już ponad 25 wieków temu Heraklit z Efezu głosił, że „jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana”. Już teraz na rynku widzimy wiele ciekawych inspiracji w obszarze wsparcia sprzedaży dla sklepów zarówno online, jak i offline. I zastanawiamy się, w którą stronę zmierza segment zwany retailem? Co będzie najbardziej potrzebne w firmach w 2021 roku? Jakie Wasze oczekiwania może pomóc spełnić agencja specjalizująca się w tym obszarze?
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Aby lepiej to zrozumieć, chcieliśmy poprosić o 4 minuty i 40 sekund Waszego czasu, byście odpowiedzieli na naszych 7 krótkich pytań. Idealne na przerwę kawową.
Jak powiedział Lew Tołstoj: „Wiedza to pokarm dla rozumu” – bez danych nie da się działać adekwatnie do zmieniającego się otoczenia.
Krótka ankieta znajduje się pod tym linkiem.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Analiza tego tematu, z uwzględnieniem Waszych informacji, już niedługo na łamach NowegoMarketingu. Stay tuned.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dziękujemy za każdy feedback!
NowyMarketing, Agnieszka Jaśkiewicz, agencja Greenmark