Twist kieruje komunikację do młodych i zmienia opakowania

Kampania reklamowa marki Twist ma podkreślać bezkompromisowe cechy produktu.
O autorze
0 min czytania 2020-12-03

Działania reklamowe prowadzone są pod wspólnym hasłem „Tak lepiej”. Bakoma, właściciel marki Twist, chce w ten sposób podkreślić, że jej jogurty smakowe produkowane są wyłącznie na bazie zdrowego jogurtu i owoców. To wyróżnia je spośród innych produktów należących do kategorii napojów jogurtowych. Hasło „Tak lepiej” ma podkreślać, że Twist to najlepsza i najzdrowsza opcja dla aktywnych, młodych konsumentów. Bakoma zdecydowała się również na wprowadzenie na rynek nowych opakowań Twista, stąd silna ekspozycja samego produktu w najnowszej kampanii reklamowej marki. W pierwszym etapie komunikacji wykorzystane zostaną działania digitalowe, w drugim, rozpocznie się kampania w telewizji.

Za strategię i kreację reklamy odpowiada agencja reklamowa Upside, a za działania digital agencja Exciter.