12 osób z działu kreacji zaangażowało się w to artystyczne i charytatywne przedsięwzięcie. Każda z nich zaprojektowała jedną ilustrację do ZlotegoKalendarza, która była inspirowana konkretnym miesiącem.
Unikatowy kalendarz ścienny ma format A2 i został wydrukowany na matowym papierze offsetowym 300g/m2. 12 kart zdobi 12 autorskich ilustracji, które są kreatywnym ujęciem każdego miesiąca. Niektóre są dosłowne, inne oniryczne, a jeszcze inne zawierają odniesienia do historii, kultury czy sztuki. Kalendarze można kupić na tej stronie lub na aukcji Allegro w cenie 75 zł za egzemplarz.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Każdy z twórców ilustracji mógł wskazać cel charytatywny, na który zostaną przeznaczone zyski ze sprzedaży. W wyniku głosowania wszystkich pracowników agencji wybrano Fundację Pomocy Dzieciom z Chorobami Nowotworowymi w Poznaniu.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing