Akcja charytatywna jest uwieńczeniem kampanii świątecznej Disneya, którą zainicjował wzruszający spot opowiadający pełną rodzinnego ciepła historię świąteczną, z Myszką Miki w roli głównej.
Święta są czasem dawania i bycia razem, co nie jest możliwe dla każdego, dlatego Disney wraz z Fundacją Herosi postanowili obdarować dzieci, które ten czas spędzają w szpitalu. Do tego wyjątkowego projektu Disney zaprosił aktorkę Joannę Koroniewską i dziennikarza Macieja Dowbora. Wyjątkowi goście już dziś (4 grudnia) o godzinie 18:00 na profilu FB Disney Polska porozmawiają o Świętach, bożonarodzeniowych zwyczajach i przypomną, że prezenty wcale nie muszą być drogie i wyszukane, liczy się troska, pamięć i czas spędzony razem. W trakcie rozmowy pomogą pakować 350 podarunków dla dzielnych młodych podopiecznych Fundacji Herosi, które w imieniu Disneya zostaną przekazane do Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie oraz Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Projekt charytatywny jest częścią regularnej współpracy Disneya z fundacjami i szpitalami oraz oddziałami dziecięcymi, realizowanym w ramach inicjatyw w zakresie odpowiedzialności społecznej firm, które mają na celu wsparcie najbardziej potrzebujących dzieci i ich rodzin.
Partnerami akcji są: Hasbro, Babaco.Store, Beniamin, Galapagos wydawnictwa Ameet i HarperCollins.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024