Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Czas, by być razem”: Dowbory i Disney charytatywnie

Już dziś (4 grudnia) o godzinie 18:00 na profilu FB Disney Polska odbędzie się transmisja LIVE, podczas której Maciej Dowbor przeprowadzi świąteczny wywiad z Joanną Koroniewską. Wspólnie opowiedzą o istocie prezentów oraz ich prawdziwej wartości, liczonej nie w złotówkach.
O autorze
1 min czytania 2020-12-04

Akcja charytatywna jest uwieńczeniem kampanii świątecznej Disneya, którą zainicjował wzruszający spot opowiadający pełną rodzinnego ciepła historię świąteczną, z Myszką Miki w roli głównej.

Święta są czasem dawania i bycia razem, co nie jest możliwe dla każdego, dlatego Disney wraz z Fundacją Herosi postanowili obdarować dzieci, które ten czas spędzają w szpitalu. Do tego wyjątkowego projektu Disney zaprosił aktorkę Joannę Koroniewską i dziennikarza Macieja Dowbora. Wyjątkowi goście już dziś (4 grudnia) o godzinie 18:00 na profilu FB Disney Polska porozmawiają o Świętach, bożonarodzeniowych zwyczajach i przypomną, że prezenty wcale nie muszą być drogie i wyszukane, liczy się troska, pamięć i czas spędzony razem. W trakcie rozmowy pomogą pakować 350 podarunków dla dzielnych młodych podopiecznych Fundacji Herosi, które w imieniu Disneya zostaną przekazane do Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie oraz Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu.

Projekt charytatywny jest częścią regularnej współpracy Disneya z fundacjami i szpitalami oraz oddziałami dziecięcymi, realizowanym w ramach inicjatyw w zakresie odpowiedzialności społecznej firm, które mają na celu wsparcie najbardziej potrzebujących dzieci i ich rodzin. 

Partnerami akcji są: Hasbro, Babaco.Store, Beniamin, Galapagos wydawnictwa Ameet i HarperCollins.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj