2020 rok niewątpliwie wszystkim dał się we znaki. Na tyle, że już w lipcu br. Burger King postanowił obchodzić Boże Narodzenie. Prawdopodobnie więc wiele osób (o ile nie większość) z niecierpliwością wyczekuje końca roku, aby rozpocząć kolejne i – miejmy nadzieję – znacznie lepsze, dwanaście miesięcy.
Te ostatnie kilkanaście dni 2020 roku to również dobry moment na podsumowania. W związku z tym Twitter postanowił rzucić internautom wyzwanie, aby Ci jednym słowem opisali mijające 12 miesięcy. Na twitterowy challenge postanowiły w humorystyczny sposób odpowiedzieć też popularne marki.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Sprawdźcie najzabawniejsze reakcje brandów.
#1 LEGO
#2 YouTube
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#3 Adobe
#4 IBM
#5 Lexus
#6 Windows
#7 Subway
#8 Zoom
#9 McDonald’s
#10 Netflix
#11 Domino’s Pizza
#12 Xiaomi