Jacek Balicki szefem marketingu nc+

Jacek Balicki obejmie stanowisko dyrektora marketingu platformy nc+. Jednym z jego kluczowych zadań będzie dalszy rozwój usług i produktów z segmentu premium platformy nc+.
O autorze
1 min czytania 2014-03-10

Balicki posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi na kierowniczych stanowiskach, zarówno po stronie agencji, jak i w biznesie.

Do niedawna Jacek Balicki zajmował stanowisko szefa marketingu w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za całokształt działań marketingowych we wszystkich segmentach rynku, na których firma jest obecna. Wcześniej przygotował, i z sukcesem przeprowadził, wprowadzenie marki Play na polski rynek jako szef marketingu P4 w latach 2006-2009, właściciela operatora telefonii komórkowej. Przez wiele lat pracował również w agencjach reklamowych – swoja karierę zawodową zaczynał w D’Arcy, by następnie pełnić funkcje Dyrektora Zarządzającego w G7 i w polskim oddziale BBDO Group.

– Bardzo się cieszę, że Jacek Balicki dołącza do zespołu menedżerów nc+, gdzie będzie jedną z kluczowych osób odpowiedzialnych za dalszy rozwój platformy – powiedział Julien Verley, Prezes Zarządu nc+. – Będziemy wykorzystywać jego bogate, wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem tak renomowanych marek, jak Samsung czy Play w budowie sukcesu nc+.

Na nowym stanowisku Jacek Balicki będzie zarządzał zespołem specjalistów odpowiedzialnych za działania reklamowe, marketing abonencki, badania rynku, kreację oraz rozwój produktów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jestem niezwykle szczęśliwy rozpoczynając moją współpracę z nc+. Dołączam do grona profesjonalistów, których łączy wspólny cel: stworzenie jednej z najlepszych marek dla konsumentów na polskim rynku. Wspólnie skupimy się na dostarczaniu rozrywki na najwyższym poziomie, która zaspokoi najwyższe wymagania naszych odbiorców – komentuje Jacek Balicki, dyrektor marketingu nc+.

Słuchaj podcastu NowyMarketing