Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Burger King zmienił nazwę na „Burger Queen” w ramach promocji kobiecej drużyny Stevenage Football Club

Burger King zmienił nazwę na „Burger Queen” w ramach promocji kobiecej drużyny Stevenage Football Club
Burger King został sponsorem kobiecej drużyny piłkarskiej Stevenage Football Club. W związku z tym marka postanowiła zmienić swoją nazwę na „Burger Queen”.
O autorze
1 min czytania 2020-12-10

Burger King ruszył z nową kampanią pod hasłem #BurgerQueen, w ramach której chce wypromować kobiecą drużynę Stevenage Football Club. 

W ubiegłym roku sieć ogłosiła bowiem, że została sponsorem męskiego zespołu klubu piłkarskiego, który jeszcze kilka miesięcy temu ledwo utrzymywał się w drugiej lidze. Ta dość zaskakująca współpraca przyniosła wiele korzyści angielskiej drużynie – m.in. z uwagi na świetnie przemyślaną strategię marketingową. W związku z tym marka uznała, że to samo należy się kobiecej drużynie. 

W ramach kampanii Burger King zmienił swoją nazwę na „Burger Queen” i stworzył spot, w którym sieć zaznaczyła, że kobiecy zespół piłkarski klubu Stevenage stoi przed podobnymi wyzwaniami, co męska drużyna i zasługuje na takie samo wsparcie. 

„Gra w Stevenage FC jest trudna. Gra w kobiecej drużynie nie powinna być trudniejsza” – zauważa Burger King w swoim nowym spocie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co ciekawe, w ramach kampanii obie drużyny klubu Stevenage FV w najbliższym sezonie wystąpią w strojach piłkarskich z „nowym” logo marki – „Burger Queen”. Rebranding przejdzie również lokal sieci w mieście Stevenage w Wielkiej Brytanii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach niecodziennej akcji marketingowej kostarykański piłkarz Jonathan McDonald podczas ostatniego meczu wyszedł na boisko w koszulce z napisem „Burger King”.