Ponad 140 tys. złotych zebrano podczas NVIDIA Charity Stream

Ponad 100 godzin charytatywnej transmisji, 104 streamerów, a przede wszystkim 142 088,44 zł zebrane na rzecz Akademii Przyszłości, która przeznaczy zebrane środki m.in. na wsparcie dzieci wykluczonych cyfrowo.
O autorze
1 min czytania 2020-12-17

Już po raz szósty znani gracze i osobistości wraz z NVIDIA Polska oraz AORUS podjęli się szczytnego zadania zbiórki na rzecz potrzebujących. W dniach 9-13 grudnia odbyła się doroczna akcja charytatywna – NVIDIA CHARITY STREAM. Jak co roku transmisja była wyjątkowa pod wieloma względami. Na kanale NVIDIA w serwisie Twitch gościła rekordowa liczba ponad 100 gości. Trwający non stop 104-godzinny stream śledziło w sumie ponad 280 000 widzów. W ciągu czterech dni zebrano też na rzecz Akademii Przyszłości, najwyższą jak dotychczas kwotę 142 088,44 zł, która przeznaczy zebrane środki na wsparcie dzieci wykluczonych cyfrowo. To jeszcze nie koniec zbiórki, ponieważ dalej trwają aukcje charytatywne, które dodatkowo zwiększą zebraną kwotę.

Głównym organizatorem corocznej akcji po raz kolejny była agencja Fantasyexpo, która do współpracy zaprosiła znane sieci gamingowe w Polsce – devils.one, DobreStreamy, Gameset, Honoris, JaRock oraz Knacks.pro. Wśród zaproszonych gości na streamie można było oglądać takie osobistości jak Jerzy Janowicz, Jarosław ‘pashaBiceps’ Jarząbkowski, Marcin Gortat, Paweł ‘Leh’ Lehman, Wojciech ‘Łozo’ Łozowski, Robert Makłowicz, Paweł ‘Saju’ Pawelczak, Mateusz ‘PAGO’ Pągowski, Piotr ‘izak’ Skowyrski czy Damian ‘Nervarien’ Ziaja.

Najwięcej emocji wzbudzała transmisja z udziałem Roberta Makłowicza, dla którego udział w streamie charytatywnym był debiutem na platformie Twitch. Znany podróżnik i kucharz podczas godzinnej audycji przygotował propozycje zdrowych przekąsek dla graczy oraz tradycyjnie sypał dowcipami i anegdotami. Dowiedzieliśmy się również, że gry mu obce nie są i ogrywał takie tytuły jak World of Warships, Wolfenstein czy FIFA.

Transmisjom towarzyszył również konkurs na najwyższą sumę wpłat od jednej osoby w czasie całego wydarzenia, w którym można było zdobyć specjalnie pomalowane przez Łukasza Maczugę, zawodowego grafika znanego jako Czuga, karty graficzne ufundowane przez firmę GIGABYTE/AORUS.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się