Kostrzewska od 4 lat pracuje w branży social media. Obsługiwała m.in. Klientów takich jak: AXA Polska, Warka, Desperados, Jean Luis David czy Wild Grass. Zespołem odpowiedzialnym za media społecznościowe kierowała wcześniej w Przeagencji. Jak sama mówi, Facebooka nauczyła się sama, obserwując jego rozwój jeszcze na rynku amerykańskim, gdy w Polsce wiedza o możliwości wykorzystania narzędzi społecznościowych w kontekście promocji marek praktycznie nie istniała.
Głównym wyzwaniem dla Kostrzewskiej jest pozyskanie nowych oraz rozwój współpracy z obecnymi kluczowymi klientami Agencji, a dodatkowo zagospodarowywanie mało znanych w Polsce obszarów mediów społecznościowych, jak Social CRM. Wśród zadań postawionych przez Kostrzewską znajduje się również rozwój oraz wzmocnienie działu. W związku z tym, na początku roku, do zespołu social media The Digitals, dołączyło także dwóch doświadczonych Social Media Managerów – Małgorzata Mrozek oraz Kamil Mirowski.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Michał Sławiński, pełniący do tej pory obowiązki dyrektora social media, pozostaje w relacji biznesowej z agencją, łącząc funkcję doradczą z zewnętrznymi projektami.