Zadaniem aplikacji jest dosłowne nauczenie potencjalnych ofiarodawców KRS-u fundacji i zademonstrowanie, jak dzięki ich reakcji na problem, można realnie pomóc dzieciom – ofiarom przemocy domowej.
Kampania ruszyła 12 marca. 30-sekundowy spot reklamowy wspierający akcję będzie wyświetlany przed wybranymi filmami w warszawskiej Kinotece.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Fundacja Dzieci Niczyje zajmuje się szeroko pojętą przemocą w stosunku do dzieci. McCann Worldgroup zależało nam na tym, by ludzie na własnej skórze poczuli, co dzieje się, kiedy wpisują do naszej aplikacji KRS Fundacji. To doświadczenie pomoże im odtworzyć numer KRS, kiedy trzeba będzie go wpisać w rzeczywisty PIT.
Strona Fundacji: kartkowka.fdn.pl
Aplikację można znaleźć pod adresem apps.facebook.com/kartkowka_adasia
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing