Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

150 tys. zł w 3 tygodnie – wciąż można dołączyć do akcji #CharytatywnaChoinka i wesprzeć zwierzaki

Trwa #CharytatywnaChoinka – wyjątkowa akcja na rzecz bezdomnych zwierzaków organizowana co roku przez Karmimy Psiaki, podczas której internauci wysyłają gwiazdkowe prezenty do schronisk. Dotychczasowe efekty akcji zaskoczyły organizatorów.
O autorze
1 min czytania 2020-12-21

Podczas akcji #CharytatywnaChoinka każdy z nas może wysłać prezent bezdomnym zwierzakom na Święta. Wszystko odbywa się online na stronie internetowej karmimypsiaki.pl/charytatywnachoinka. Akcja wystartowała 1 grudnia i trwa do 27 grudnia. Do tej pory internauci wysłali 2739 paczek do schronisk. Łączna wartość opłaconych prezentów oraz darowizn wynosi w tym momencie 155674.

Akcję wsparło wiele znanych osobistości, m.in. Joanna Jabłczyńska, Red Lipstick Monster, Ewa Gawryluk, Leszek Stanek, Angelika Wątor i Macademian Girl.

Konkretna pomoc w odpowiedzi na konkretne problemy

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mechanizm akcji jest bardzo prosty i intuicyjny. Organizatorzy stawiają na pomoc celowaną, tak by odpowiedzieć na indywidualne potrzeby psiaków i kociaków. 

Użytkownik sam wybiera zwierzaka, któremu podaruje prezent gwiazdkowy. Na wsparcie czeka 700 czworonogów z 23 schronisk z całej Polski. Każdy z nich ma przypisany koszyk produktów wskazanych przez organizację sprawującą nad nim opiekę bezpośrednią – może znajdować się w nim specjalistyczna karma, ubranko na zimę czy nowe legowisko. Dzięki temu czworonogi otrzymają paczki dostosowane do ich konkretnych indywidualnych potrzeb. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Czy #CharytatywnaChoinka ma szansę ustanowić nowy rekord?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tegoroczna edycja jest wyjątkowa, ponieważ do akcji zgłosiło się dwa razy więcej placówek niż w roku poprzednim. Schroniska w dobie pandemii są odcięte od wielu form pomocy, które umożliwiały im sprawne funkcjonowanie. 

W poprzedniej edycji do bezdomnych zwierzaków trafiły prezenty o łącznej wartości 218 971,87 zł. Czy w tym roku zwierzaki otrzymają jeszcze większą pomóc? Wszystko w naszych rękach.