9-letni Ryan Kaji najlepiej zarabiającym youtuberem na świecie

9-letni Ryan Kaji najlepiej zarabiającym youtuberem na świecie
Ryan Kaji, który na YouTubie prowadzi swój kanał o nazwie Ryan's World, już trzeci rok z rzędu został najlepiej zarabiającym youtuberem według Forbesa. 9-latek może pochwalić się zarobkami sięgającymi nawet 29,5 mln dolarów rocznie.
O autorze
1 min czytania 2020-12-23

Magazyn Forbes rokrocznie prezentuje swoje zestawienie najlepiej zarabiających youtuberów. Już po raz trzeci na czele rankingu znalazł się… 9-latek. 

Mowa o Ryanie Kaji, który na YouTubie prowadzi kanał zatytułowany Ryan’s World. Youtuber zajmuje się rozpakowywaniem zabawek, które dostaje od różnych marek, a następnie recenzuje je. Czasami w swoich filmikach prezentuje również ciekawe eksperymenty naukowe, które widzowie mogą również przeprowadzić sami w swoich domach. Co ciekawe, jego kanał subskrybuje aż 28 mln użytkowników! 


Jak oszacowali eksperci Forbesa, 9-latek może pochwalić się zarobkami sięgającymi nawet 29,5 mln dolarów rocznie. Na drugim miejscu zestawienia znalazł się youtuber Mr. Beast, który organizuje na swoim kanale różne ciekawe zabawy dla internautów – w okresie od czerwca 2019 roku do czerwca 2020 roku zarobił on bowiem ok. 24 mln dolarów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na podium znaleźli się również youtuberzy z kanału Dude Perfect, którzy znani są z przeprowadzania widowiskowych wyzwań sportowych. Ich roczne zarobki wyniosły natomiast 23 mln dolarów.

Pełny ranking można znaleźć na stronie Forbesa. W swoim zestawieniu eksperci magazynu brali pod uwagę kwoty, które nie zostały jeszcze pomniejszone o podatki, a także o wydatki na agencje, managerów itp. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

O początkach kanału MaturaToBzdura – który niedługo kończy 10 lat (!) – niekończących się pomysłach na nowe odcinki, a także planach na przyszłość rozmawiamy z youtuberem Adamem Drzewickim.

PS2

Burger King polubił kilka tweetów youtubera Caseya Neistata z 2010 roku, na co ten zareagował zaskoczeniem i nagłośnił sprawę u siebie na Twitterze. Szybko okazało się, że była to część promocji związanej z przywróceniem pewnego produktu marki.