Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Goście na Planecie Warka. Kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Warka

4 stycznia br. ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego piwa Warka. To kolejna odsłona konsekwentnie prowadzonej od 2016 roku kampanii Planeta Warka.
O autorze
1 min czytania 2021-01-04

Nowy spot Warki to kolejna odsłona kampanii Planeta Warka, w której marka przedstawia wymarzony męski świat. Marka z właściwym sobie humorem oraz epickim rozmachem opowiada o wyimaginowanym świecie, w którym wszystko jest możliwe. W najnowszym spocie ten idealny świat, w poszukiwaniu tajemnicy jakości Warki, odwiedzają goście z Czech oraz Anglii. Docenienie przez piwoszy z krajów znanych z kunsztu warzenia podkreśla wysoką jakość Warki i buduje aspiracyjny charakter marki. Spot wspiera również wprowadzenie na rynek nowych opakowań marki.

%7B%22iframe%22%3Atrue%2C%20%22service%22%3A%22yt%22%2C%20%22src%22%3Aundefined%7D

– Warka to klasyczne piwo z wieloletnią tradycją, warzone z doskonałego polskiego chmielu typu Magnum. Towarzyszy nam w chwilach radości, w momentach największych sportowych emocji, ale również wtedy, kiedy chcemy sięgnąć po sprawdzony smak lagera i jest jednym z najchętniej kupowanych piw w segmencie mainstream w Polsce – mówi Marcin Drożyński, senior brand Manager Warki.

Spot emitowany będzie w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie i mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kreację komunikacji stworzyła 2012 Agency. Spot zrealizował dom produkcyjny Opus Film, a postprodukcję wykonało studio RIOdePost. Reżyserem spotu jest Tadeusz Śliwa. Za działania w kanale digital i w mediach społecznościowych odpowiada agencja The Digitals. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing