Elizaveta Sherstova karierę związaną z marketingiem i komunikacją digital rozpoczynała w 2012 roku we wrocławskiej firmie szkoleniowej Active Strategy. Bezpośrednio przed przejściem do Kamikaze pracowała od 2019 roku w firmie UTEC Logistics, na stanowisku digital marketing specialist SEO/SEM, a wcześniej pracowała m.in. jako marketing & sales specialist w Akwawit SA.
Jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego, gdzie ukończyła studia magisterskie na Wydziale Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (kierunek Communication Design).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W Kamikaze Elizaveta Sherstova obejmuje stanowisko paid media specialist, dołączając do zespołu mediowego agencji, którym zarządza Julia Ożyjiwska.