Nowy rok, a w Carrefourze ceny niskie jak dawniej – ruszyła nowa kampania sieci

Wystartowała nowa kampania Carrefoura promująca „Ceny niskie jak dawniej”. Lepsze ceny w Carrefourze przenoszą konsumentów do starych dobrych czasów, gdy żyło się lepiej… po prostu lepiej.
O autorze
1 min czytania 2021-01-07

W tak trudnej i niepewnej współczesności wszyscy z nostalgią wspominają czasy, kiedy żyło się bezpieczniej i wszystko było tańsze. Rozumiejąc te sentymenty, Carrefour przenosi swoje ceny do przeszłości, aby były tak niskie jak dawniej. 

Główną oś kampanii stanowi reklamowy serial komediowy. Widzowie mogą podglądać momenty z życia rozmaitych bohaterów, dla których niskie ceny w Carrefourze są wehikułem, dzięki któremu przenoszą się do swoich najlepszych czasów. Wynika z tego wiele zabawnych zdarzeń.


Kampania wystartowała 6 stycznia. W ramach działań został wyprodukowany 30-sekundowy spot wizerunkowy oraz 15-sekundowe spoty produktowe, 15-sekundowe radio, opracowano materiały POS, materiały w kanałach digital i social media, a kampania została uzupełniona informacjami w katalogach handlowych. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały kreatywne do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi. Spoty telewizyjne, w reżyserii Pawła Borowskiego, wyprodukował Lucky Luciano. Za postprodukcję odpowiedzialny był Prodigious.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing