Monitoring internetu Newspoint w nowej odsłonie

Newspoint wprowadza wersję beta panelu, w którym udostępniane są równocześnie wyniki monitoringu portali i social media oraz wiele nowych funkcjonalności. Zmiany mają na celu ułatwienie zarządzania treściami w jednym panelu.
O autorze
1 min czytania 2012-08-08

W ramach jednego produktu Newspoint dostępne będą połączone dane z monitoringu portali i social media. Nowy panel ma również możliwość podłączenia wyników monitoringu prasy, radia i telewizji. Zmiany obejmują nowy wygląd panelu użytkownika, większe możliwości zaawansowanego wyszukiwania i zarządzania informacjami, elastyczne czasowo powiadomienia e-mail, różne typy raportów oraz odpowiadanie na posty z Facebooka i Twittera bezpośrednio przez system.

– Naszą ambicją jest, aby Newspoint wyznaczał nowe standardy w obszarze monitorowania komunikacji związanej z markami klientów i ich otoczeniem biznesowym – mówi Artur Banach, prezes NetSprint.pl. – Kluczowym elementem nowej strategii są jakość zbieranych danych oraz kompleksowość naszych rozwiązań. Chcemy, aby nasi klienci w jednym miejscu z łatwością wyszukiwali, śledzili, analizowali i w końcu reagowali na treści, które dotyczą ich biznesu, niezależnie od miejsca publikacji. Wierzymy, że nowy panel jest ważnym krokiem w tym kierunku i będzie dobrą bazą do dalszego szybkiego rozwoju naszej usługi.

Nowe możliwości wyszukiwania zaawansowanego pozwolą uzyskać wyniki o największej trafności – nawet jeśli dana fraza jest wieloznaczna. Nowa wersja Newspoint oferuje również możliwość wygodnego klasyfikowania artykułów oraz postów poprzez opisywanie ich tagami, co pomaga w późniejszym przygotowywaniu zestawień w momencie, gdy konieczne jest szybkie stworzenie raportu. Moduł Raporty umożliwia eksport danych w wielu formatach, w zależności od potrzeb użytkownika: HTML, xls oraz pdf.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolejne usprawnienie to elastyczny system powiadomień e-mail, który informuje użytkownika o znalezionych artykułach czy postach z dowolnie wybraną częstotliwością. O ile użytkownik zdecyduje się na taką możliwość, Newspoint wysyła do niego artykuły niemalże natychmiast po ich publikacji. Jest to szczególnie przydatne np. w sytuacjach kryzysu wizerunkowego, gdzie szybka reakcja jest decydującym czynnikiem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W celu wsparcia klientów w ich komunikacji w mediach społecznościowych Newspoint wprowadził przycisk „Podziel się w social media”, który widnieje pod każdym znalezionym artykułem w panelu, a także możliwość odpowiadania na komentarze i posty z Facebooka i Twittera również z poziomu panelu. Dzięki temu klienci Newspoint nie muszą za każdym razem logować się do konkretnego portalu społecznościowego.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się