Polscy jurorzy w konkursie Cannes Lions

Dwójka przedstawicieli polskiej branży marketingowej będzie zasiadać w jury konkursu Cannes Lions. Julia Kozak, Dyrektor Zarządzająca FleishmanHillard Polska będzie oceniać prace w kategorii PR; Tytus Klepacz, Concept Director w 180heartbeats+Jung v Matt, weźmie udział w obradach Cyber Lions.
O autorze
1 min czytania 2014-03-18

Przewodniczącą kategorii PR Lions będzie Renee Wilson President, North America MSLGROUP. Natomiast Susan Bonds CEO, Founder 42 Entertainment będzie przewodniczyła obradom Cyber Lions.

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności, znany również jako Cannes Lions, jest wiodącym na świecie świętem kreatywności w komunikacji. Do tego najbardziej prestiżowego międzynarodowego konkursu z obszaru reklamy i komunikacji, co roku zgłaszane jest ponad 35 500 prac z całego świata. Nagradzane firmy otrzymują statuetki słynnego Lwa, globalnego benchmarku twórczej doskonałości. W konkursie prace oceniane są w następujących kategoriach: Film, Print, Outdoor, Interactive, Radio, Design, Product Design, Promo & Activation, Film Craft, Mobile, Branded Entertainment i Integrated Advertising, jak również i Media, Direct, PR, Titanium, Creative Effectiveness oraz Innovation Ideas. Festiwal stanowi również jedyne prawdziwe miejsce globalnych spotkań reklamodawców oraz ekspertów z zakresu reklamy i komunikacji marketingowej. Ponad 12 000 uczestników z 95 krajów uczestnicy w trwającym tydzień cyklu wystaw, pokazów oraz wystąpień światowych liderów.

61 Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 15-21 czerwca 2014 r. w Palais des Festivals, Cannes, we Francji.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest oficjalnym przedtawicielem Cannes Lions w Polsce

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na temat nowego konkursu można znaleźć pod adresem: www.canneslions.com

Słuchaj podcastu NowyMarketing