Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marcin Najman wystawił swoją słynną niebieską kurtkę na aukcję WOŚP – kosztuje już prawie 10 tys. złotych

Marcin Najman wystawił swoją słynną niebieską kurtkę na aukcję WOŚP – kosztuje już prawie 10 tys. złotych
Marcin Najman postanowił wesprzeć tegoroczną akcję WOŚP, wystawiając na aukcję swoją słynną niebieską kurtkę, w której miał wziąć udział w sparingu z dziennikarzem Krzysztofem Stanowskim.
O autorze
1 min czytania 2021-01-13

Wszystko zaczęło się od transmisji zbiórki charytatywnej Kanału Sportowego, która została przerwana tuż po zgłoszeniu przez Polsat naruszenia praw autorskich. Ostatecznie stacja przyznała, że była to pomyłka i „niezamierzony błąd ludzki”, lecz wokół całego zdarzenia zrobił się niemały medialny szum.

Mimo iż większość internautów skrytykowało Polsat za nieprzemyślane działanie, to pojawiły się jednak i takie osoby, które w tym sporze stały po stronie popularnej stacji. Jedną z nich jest polski pięściarz i zawodnik mieszanych sztuk walki Marcin Najman, który publicznie nazwał dziennikarza i jednego z twórców Kanału Sportowego – Krzysztofa Stanowskiego – „atencjuszem”.

Jak można było się spodziewać, między osobistościami medialnymi szybko doszło do internetowej potyczki słownej. W efekcie Najman nagrał wideo, w którym wezwał Stanowskiego do walki pod stadionem w Częstochowie. Do pojedynku ostatecznie nie doszło, lecz o nietypowej akcji szybko zrobiło się głośno w mediach, zaś sam sportowiec stał się bohaterem wielu internetowych memów. 

Na wspomnianym filmiku Marcin Najman ubrany był w charakterystyczną, niebieską kurtkę, którą teraz postanowił przekazać na licytację podczas tegorocznej akcji WOŚP, czym podbił serca internautów. Na tę chwilę przedmiot kosztuje już niecałe 10 tys. złotych, 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co ciekawe, alternatywną zbiórkę na wygranie aukcji charytatywnej WOŚP ze wspomniana kurtką Najmana utworzył Krzysztof Stanowski na portalu zrzutka.pl. „Wspieramy WOŚP, a przy okazji chcemy zdobyć kurtkę częstochowskiego wojownika, aby trafiła do muzeum Kanału Sportowego” – napisał dziennikarz w opisie aukcji. Tam na tę chwilę udało się już zebrać ponad 8 tys. złotych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Na 20 dni przed 29. Finałem WOŚP padł rekord wpłat do eSkarbonki. Aktualnie zebrana kwota przekroczyła 1 000 000 zł. To ponad 400 000 zł więcej niż wynosiła łączna wartość wszystkich wpłat do eSkarbonki w 2020 roku.