Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marta Bresińska account directorem w The Digitals (Grupa S/F)

Do agencji The Digitals, należącej do Grupy S/F, dołącza Marta Bresińska. Jako account director będzie odpowiadać za prowadzenie jednego z głównych zespołów obsługi klienta.
O autorze
0 min czytania 2021-01-13

Marta Bresińska przez ostatnie trzy lata zarządzała zespołem client service agencji oS3 na stanowisku group account directora. Poprzednio przez 1,5 roku pracowała w Saatchi & Saatchi IS jako supervisor, a wcześniej przez ponad 4 lata związana była z agencją Walk, gdzie od 2015 roku zajmowała się tworzeniem i rozwijaniem działu design, a potem spółki Walk with David. Pracowała również m.in. w agencji Change. Prowadziła projekty, które zdobywały nagrody, także te najważniejsze jak Effie, KTR, Cannes Lions czy Golden Drum. Jest absolwentką ASP w Łodzi oraz SWPS.

W The Digitals pokieruje jednym z kluczowych zespołów obsługi klienta. Będzie raportować do Agaty Wołkowickiej, client service director agencji.