Marta Bresińska przez ostatnie trzy lata zarządzała zespołem client service agencji oS3 na stanowisku group account directora. Poprzednio przez 1,5 roku pracowała w Saatchi & Saatchi IS jako supervisor, a wcześniej przez ponad 4 lata związana była z agencją Walk, gdzie od 2015 roku zajmowała się tworzeniem i rozwijaniem działu design, a potem spółki Walk with David. Pracowała również m.in. w agencji Change. Prowadziła projekty, które zdobywały nagrody, także te najważniejsze jak Effie, KTR, Cannes Lions czy Golden Drum. Jest absolwentką ASP w Łodzi oraz SWPS.
W The Digitals pokieruje jednym z kluczowych zespołów obsługi klienta. Będzie raportować do Agaty Wołkowickiej, client service director agencji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024