Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Startuje nowa kampania marki Vectra z udziałem Netfliksa

Kampania zimowa jest kontynuacją nowej platformy komunikacyjnej, wprowadzonej w drugiej połowie 2020. W komunikacji – oprócz znanego już ekspresu Vectry i Cezarego Pazury w roli konduktora – pojawi się także content z najpopularniejszych produkcji Netflix.
O autorze
1 min czytania 2021-01-19

Głównym benefitem komunikowanym w obecnej kampanii jest dostęp do Netflix nawet na rok w prezencie przy zakupie usług Vectry. Dlatego najnowsza odsłona kampanii nawiązuje do największych oryginalnych produkcji Netflix, takich jak „Stranger Things”, „Park Jurajski: Obóz Kredowy”, czy „Dom z papieru”.

Przekaz kampanii konsekwentnie pozycjonuje Vectrę jako nowe połączenie z najlepszą rozrywką. Za kompleksowe przygotowanie kampanii odpowiada agencja The Digitals. Działania będą prowadzone we wszystkich kanałach – ATL, BTL, digital i social media. Wyprodukowano trzy spoty telewizyjne oraz serię filmów do digitalu. Za reżyserię spotów odpowiada Bartek Ignaciuk. Operatorem był Bartek Kaczmarek. Autorem sesji zdjęciowej ponownie został Radek Polak. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Videlec, a za zakup mediów dom mediowy Starcom oraz agencja Cube Group.

Kampania podzielona na dwa etapy będzie trwać 3 miesiące. W pierwszej kolejności zobaczyć będzie można materiały BTL, display oraz social media, natomiast 1 lutego wystartuje szerokozasięgowa kampania telewizyjna, digitalowa, radiowa oraz OOH.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj