Electrolux wystartował z kampanią „Przedszkole bez smogu”

11 stycznia br. marka Electrolux wystartowała z najnowszą kampanią „Przedszkole bez smogu”. Celem akcji jest promowanie zdrowego oraz czystego powietrza w miejscach, w których przebywają dzieci. Kampania, której towarzyszy także dedykowany przedszkolom z całej Polski konkurs, potrwa do 7 lutego.
O autorze
1 min czytania 2021-01-22

„Przedszkole bez smogu” to najnowsza kampania Electrolux, która rozpoczęła się 11 stycznia br. W ramach akcji wystartował także konkurs skierowany do przedszkoli i żłobków, w ramach którego każdy może uwolnić przedszkole od smogu, alergii, kurzu, bakterii oraz wirusów. Electrolux dba o to, aby najmłodsi mogli oddychać zdrowym powietrzem. Dlatego aż 20 przedszkoli lub żłobków z całej Polski, które zostaną zgłoszone do akcji i następnie otrzymają największą ilość głosów, wygrają dla swojej placówki najnowszej generacji i najwyższej klasy oczyszczacz powietrza Electrolux Pure A9 z filtrem antysmogowym oraz dodatkowo filtrem antybakteryjnym i antywirusowym.

Mechanizm konkursu jest bardzo prosty, a udział w nim może wziąć każdy. Wystarczy wejść na stronę przedszkolebezsmogu.pl i zagłosować na wybraną placówkę, (każdy do akcji może także zgłosić nowe przedszkole czy żłobek). Swój głos można oddać raz dziennie.

Na kampanię Electrolux, która potrwa do 7 lutego, składają się działania w social mediach, za które odpowiada dom mediowy Zenith. Kreację natomiast przygotowała agencja Cut The Mustard.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj