Wyjątkowe kolekcje dla dziewczynek tworzy marka Nelli Blu, a dla chłopców – Action Boy. Rodzice i ich pociechy mogą przebierać wśród butów sportowych i trampek – wiązanych lub na rzepy – w najróżniejszych odcieniach. W ofercie CCC znajdują się bowiem zarówno projekty monochromatyczne, utrzymane w klasycznych odcieniach (jak biel, czerń lub szarość), ale i kolorowe czy z neonowymi wstawkami. Pudrowe pastele, jak błękit czy fiolet, występują solo, ale i w zestawieniu z bielą lub mocniejszymi odcieniami, jak np. ostry pomarańcz, który pięknie wygląda w połączeniu z jasnym różem. Nie zabrakło też wzorów. Jednym z nich są urocze, wiosenne stokrotki, które zdobią dziewczęce, szare trampki.
Szeroki wybór dziecięcych projektów ukazuje też kampania The Officeland. Wykonana przez Zuzę Krajewską sesja zdjęciowa, pełna jest dynamiki, zabawy i pozytywnej energii. Przyłapane na beztroskiej zabawie dzieci, potwierdzają, że buty z oferty CCC, nie są jedynie piękne, ale i niezwykle wygodne i praktyczne. Idealne na powrót do szkoły.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024