Nowa kampania z udziałem Olgi Frycz wystartowała w Polsce w połowie października. Bazuje na koncepcie zdrowego trybu życia, troski o własne samopoczucie oraz o środowisko naturalne, co wprost nawiązują do wartości marki. Brita wspiera swoich konsumentów w lubieniu siebie samych, wyrażonym poprzez dbanie o siebie na co dzień. Wspiera również swoich konsumentów w ich trosce o ekologię poprzez redukcję plastikowych odpadów. Kampania na rynku polskim była poprzedzona pozytywnym wynikiem badań konceptu.
Przekaz polskiej kampanii spotkał się z entuzjazmem zagranicznych oddziałów firmy. Doceniono pozytywny sposób wyrażenia troski o siebie i środowisko, prezentowany w spotach z udziałem Olgi Frycz, której styl życia, wartości i autentyczność komunikacji są spójne ze światem marki Brita. Tym samym, po raz pierwszy koncept wypracowany dla rynku polskiego znajdzie zastosowanie na innych rynkach zagranicznych marki.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024