Burger King rozdaje klientom… worki z ziemniakami. Wszystko to w ramach wsparcia dla lokalnych rolników

Burger King rozdaje klientom… worki z ziemniakami. Wszystko to w ramach wsparcia dla lokalnych rolników
Francuski oddział Burger Kinga rozpoczął nową akcję, za pomocą której wspiera lokalnych rolników, dotkniętych skutkami pandemii koronawirusa. W ramach inicjatywy marka rozdaje swoim klientom kilogramowe worki ziemniaków.
O autorze
1 min czytania 2021-02-02

Pandemia koronawirusa niewątpliwie znacząco osłabiła kondycję branży gastronomicznej na całym świecie. Z uwagi na to w ostatnich kilkunastu miesiącach realizowane były liczne akcje, mające na celu wsparcie restauratorów. 

Jedną z marek, która ma na swoim koncie kilka tego typu kampanii, jest Burger King. Pod koniec ubiegłego roku sieć zachęcała do zamawiania jedzenia m.in. w lokalach sieci McDonald’s, czy też innych, mniejszych i lokalnych restauracjach. Brand udostępnił też swój instagramowy profil punktom gastronomicznych, które zmagały się z kryzysem spowodowanym przez pandemię koronawirusa.

Tym razem francuski oddział Burger Kinga zainicjował akcję, za pomocą której postanowił wesprzeć lokalnych rolników, którzy nie mogli sprzedawać swoich produktów z uwagi na wprowadzony w kraju lockdown i zamknięcie lokali gastronomicznych. 

Marka odkupiła od hodowców warzyw ponad 200 ton ziemniaków, które począwszy od 2 lutego br., rozdaje klientom w kilogramowych opakowaniach za każdym razem, gdy złożą zamówienie, korzystając z usługi drive-thru. Jednocześnie sieć zachęca swoich klientów, aby oni również wspierali rolników – chociażby kupując w sklepach ziemniaki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację odpowiada agencja Buzzman.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jakie wydarzenia w 2020 roku najbardziej wpłynęły na marketing w branży gastronomicznej? Z jakimi problemami i zagadnieniami będzie się ona mierzyć w 2021 roku oraz jakie technologie i trendy będą miały istotny wpływ na marketing w tej branży w Polsce w 2021 roku?

PS2

Pod koniec 2020 roku Pasibus przeszedł od słów do czynów i rzucił firmom wyzwanie – #HOTGASTROCHALLENGE. Akcja miała na celu wsparcie lokalnych restauracji w całej Polsce.