Wyznaj miłość na mieście. Walentynkowa kampania od AMS Digital

AMS we współpracy z firmami Samsung i Polkomtel, operatorem marki Plus, przygotował wyjątkową kampanię dla zakochanych. Na cyfrowych nośnikach AMS zlokalizowanych w centrach miast – Digital Citylightach i Digital Cityscreenach – będzie można wyrazić swoje uczucia z okazji Walentynek.
O autorze
1 min czytania 2021-02-08

Walentynki celebruje aż 82% Polaków, a dla 91% osób w wieku 18-44 lata jest to bardzo ważny dzień (Źródło: Prezentmarzeń „Walentynki 2020 z perspektywy Polaków”, 2020). Zwyczajem jest wysyłanie listów zawierających wyznania miłosne i wręczanie prezentów. Dla tych, którzy pragną wyrazić swoje uczucia w oryginalny sposób, AMS i partnerzy przygotowali wyjątkową propozycję. Dzięki wypełnieniu formularza znajdującego się na specjalnie przygotowanej stronie internetowej będzie można wyznać swoje uczucia na mieście.

Wystarczy wejść na stronęwalentynki.ams.com.pl i wypełnić formularz – wybrać jeden z czterech szablonów i napisać tekst życzeń – najciekawsze wyznania zostaną opublikowane na nośnikach AMS. Do wyboru jest 50 lokalizacji w 8 miastach: Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Warszawie i Wrocławiu.

– Walentynki to święto miłości oraz dzień emocji i prezentów. Każdy chce zaskoczyć ukochaną osobę w oryginalny sposób. Teraz za sprawą naszego digital OOH wszyscy mogą wyrazić swoje uczucia jak nigdy wcześniej – mówi Agnieszka Bakiensztos, digital marketing manager w AMS.

W ofercie AMS Digital znajduje się ponad 4000 nośników. Są to Digital Citylighty w wiatach przystankowych, Digital Cityscreeny przy kluczowych skrzyżowaniach, Digital Indoor i Digital Indoorscreen w galeriach handlowych, reklama na ekranach bankomatów oraz kanały video out-of-home: Move TV w klubach fitness z segmentu premium i Traffic TV w autobusach w Warszawie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj