Jakub Prószyński dołącza do faceADDICTED

Jakub Prószyński zasilił szeregi agencji innowacji i interakcji faceADDICTED na stanowisku Community Managera.
O autorze
0 min czytania 2012-07-31

Do faceADDICTED Jakub przeszedł z agencji Think Kong, gdzie zajmował się budowaniem społeczności ekspertów i pasjonatów wokół marki Adobe Polska. Swoją karierę zawodową zaczynał współpracując ze startupem StudentsWatch.pl gdzie zajmował się działaniami e-PRowymi.

W faceADDICTED będzie odpowiedzialny za realizację działań z wykorzystaniem Twittera oraz aktywności dedykowanych kształtowaniu pozytywnego wizerunku Klientów agencji w blogosferze.

Jakub jest socjologiem z wykształcenia i zamiłowania. Pasjonuje się również mediami społecznościowymi ze szczególnym uwzględnieniem działań z wykorzystaniem blogów. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj