Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tymbark Owoce Świata dobrze zrobione – nowa kampania Tymbarku

Dynamiczna muzyka Goorala i unikalne animacje to wyróżniki najnowszego spotu promującego Tymbark Owoce Świata. Akcja rozpoczyna się w miejskiej scenerii, słonecznym popołudniem. Bohaterowie to grupa nastolatków, którzy sprawiają wrażenie mocno znudzonych. Aż do chwili, kiedy sięgają po Owoce Świata.
O autorze
1 min czytania 2014-03-31

Nagle, postaci z miejskich murali ożywają i ruszają w miasto robiąc w nim maksymalne, egzotyczne zamieszanie. Wszystko to dzieje się za sprawą Owoców Świata – najbardziej egzotycznej propozycji od Tymbarku. W ślad za krokodylem i tukanem (reprezentującymi Kakaowiec i Mango – dwa warianty serii Owoce Świata) podążają podekscytowani młodzi ludzie. Miasto w jednej chwili zamienia się w zupełnie nową przestrzeń – tętniącą rytmem i energią, pełną kolorów i abstrakcji – przestrzeń ludzi młodych z wyobraźnią i fantazją. Fascynująca przygoda kończy się w momencie, kiedy grupie brakuje napoju – gwarantującego smak mocnych wrażeń każdego dnia! Jednak wtedy na horyzoncie pojawia się Kakaowiec – nowość w linii Owoce Świata…

Najnowszy spot promujący linię, to jedyny tak charakterystyczny film reklamowy, z egzotyczną animacją oraz muzyką skomponowaną przez Goorala, jednego z najpopularniejszych obecnie artystów tworzącego muzykę elektroniczną. Działania prowadzone w ramach kampanii obejmują emisję spotu w największych stajach TV na kanałach tematycznych oraz w serwisach VOD i YT, a także dodatkowe aktywności.

  • Agencja reklamowa odpowiedzialna za przygotowanie spotu: Brainbox
  • Dom produkcyjny odpowiedzialny za przygotowanie animacji: PLANKTON
  • Dom Mediowy: Mindshare