Nagle, postaci z miejskich murali ożywają i ruszają w miasto robiąc w nim maksymalne, egzotyczne zamieszanie. Wszystko to dzieje się za sprawą Owoców Świata – najbardziej egzotycznej propozycji od Tymbarku. W ślad za krokodylem i tukanem (reprezentującymi Kakaowiec i Mango – dwa warianty serii Owoce Świata) podążają podekscytowani młodzi ludzie. Miasto w jednej chwili zamienia się w zupełnie nową przestrzeń – tętniącą rytmem i energią, pełną kolorów i abstrakcji – przestrzeń ludzi młodych z wyobraźnią i fantazją. Fascynująca przygoda kończy się w momencie, kiedy grupie brakuje napoju – gwarantującego smak mocnych wrażeń każdego dnia! Jednak wtedy na horyzoncie pojawia się Kakaowiec – nowość w linii Owoce Świata…
Najnowszy spot promujący linię, to jedyny tak charakterystyczny film reklamowy, z egzotyczną animacją oraz muzyką skomponowaną przez Goorala, jednego z najpopularniejszych obecnie artystów tworzącego muzykę elektroniczną. Działania prowadzone w ramach kampanii obejmują emisję spotu w największych stajach TV na kanałach tematycznych oraz w serwisach VOD i YT, a także dodatkowe aktywności.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
- Agencja reklamowa odpowiedzialna za przygotowanie spotu: Brainbox
- Dom produkcyjny odpowiedzialny za przygotowanie animacji: PLANKTON
- Dom Mediowy: Mindshare