E-ikony: nagrody dla firm mających impakt na rozwój rynku e-commerce

Nieszablonowe podejście do biznesu i nowatorskie rozwiązania, dzięki którym branża e-commerce idzie na przód – tak można określić sklepy, które w I edycji E-ikon otrzymały wyróżnienie. Kto zwyciężył? Publikujemy pełny raport.
O autorze
1 min czytania 2021-02-10

W I edycji E-ikon wzięło udział ponad 1000 sklepów internetowych: 728 firm z branży fashion i 384 z branży home&garden, prowadzących sprzedaż za pośrednictwem platform Grupy Domodi. Konkurs przebiegał dwutorowo. Na przełomie października i listopada 2020 r. użytkownicy serwisów: Domodi.pl, Allani.pl i Homebook.pl wyłonili zwycięskie TOP3 sklepów z branży fashion i home&garden. Następnie jury składające się z przedstawicieli różnych pionów Grupy Domodi: Marcin Wolnicki (VP sales manager), Martyna Głowińska (marketing&PR manager), Paweł Piekarski (marketing B2B manager) oraz Anna Janas (team leader serwisu homebook.pl) wytypowało sklepy zasługujące na wyróżnienie w ramach czterech kategorii: ekologia, innowacja, bestseller, sklep premium. 

– E-Ikony powstały przede wszystkim z myślą o naszych partnerach biznesowych, czyli sklepach internetowych. Chcieliśmy dać im coś więcej obok standardowej współpracy biznesowej. Branża e-commerce wymaga działań w wielu obszarach jednocześnie i wiąże się z ciężką pracą wielu osób, która przekłada się na wzrost całego rynku sprzedaży internetowej. W rankingu chcieliśmy w szczególności docenić i uhonorować wyróżniające się marki na rynku – mówi Paweł Piekarski, marketing B2B manager, Grupa Domodi. 

Wśród ulubionych e-sklepów internautów znalazły się: Orsay.pl, 4F.pl i Adidas.pl w branży fashion oraz YourHomeStory.com.pl, AgataMeble.pl i IKEA.pl w branży wnętrzarskiej. Wyróżnienia przyznane przez jury trafiły do: Reserved.pl, Modivo.pl, Gomez.pl i Born2be.pl z segmentu modowego, oraz do: Ikea.pl, Castorama.pl, Sfmeble.pl i Edinos.pl z sektora wnętrzarskiego. E-commerce’y były oceniane m.in za: współpracę, zaangażowanie, podejście do ekologii, wprowadzanie innowacji na rynek, a także na podstawie wschodzących trendów marketingowych na 2021 rok.

Więcej na temat rankingu w raporcie podsumowującym wyniki E-Ikon 2020 dostępnym do pobrania: https://bit.ly/3q541UO

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj