17. Edycja Programu Firma Przyjazna Klientowi 2020 zakończona

O autorze
1 min czytania 2021-02-11

Z końcem stycznia 2021 zakończyła się kolejna edycja programu certyfikacyjno-badawczego Firma Przyjazna Klientowi. Godło Firma Przyjazna Klientowi (FPK) ma szczególne znaczenie, bowiem nadają je sami klienci, którzy oceniają różne aspekty współpracy z organizacją.

Program FPK ma formę cykliczną i jest organizowany przez agencję badawczą Experience Institute (do niedawna funkcjonującą z ramienia Fundacji Digital Knowledge Observatory). Do programu firmy mogą zgłaszać się przez cały rok. Oficjalne zakończenie edycji odbywa się w styczniu i jest zazwyczaj zakończone Galą rozdania nagród oraz certyfikatów. W tym roku, ze względu na pandemię Gala nie mogła się odbyć.

W roku 2020 Laureatami programu Firma Przyjazna Klientowi zostały następujące organizacje: 4Life Direct Sp. z o.o., Aviva, Celsium Sp. z .o.o, CS Group Polska S.A., Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska S.A, ECO Jelenia Góra Sp. z o.o., ECO Kutno Sp. z o.o., ECO Malbork Sp. z o.o., ECO Tarnobrzeg Sp. z o.o., Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A., General Logistics Systems Poland Sp. z o.o., Generali Polska, Idea Getin Leasing S.A., Idea Money S.A., IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o., Mondial Assistance, Natural Pharmaceuticals Sp. z o.o., NEONET, Orange Polska S.A., Panorama Firm Sp. z o.o., PGE Obrót S.A., Santander Consumer Bank S.A., Szczecińska Energetyka Cieplna Sp. z o.o., Wonga.

Program Firma Przyjazna Klientowi posiada długoletnią, bo już 17-letnią tradycję. Przez te wszystkie lata rynek zmieniał się, modyfikacji ulegały także warunki otrzymania wyróżnienia. Niezmiennie jednak pozostaje ono odznaczeniem niezależnym i trudnym do zdobycia. By otrzymać certyfikat Firma Przyjazna Klientowi, podmioty zgłaszające się do programu muszą przejść szczegółowy proces badawczy i spełnić określone w nim standardy. Certyfikatami są wyróżnione firmy, w których zadowoleni klienci zdecydowanie przeważają nad osobami mającymi zastrzeżenia do któregoś z ocenianych aspektów działalności przedsiębiorstwa (tj. komunikacja, jakość usług, proces zakupowy, zadowolenie ze współpracy itp.).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizatorem programu Firma Przyjazna Klientowi jest, niezależna agencja badawcza Experience Institute, zajmująca się problemami przedsiębiorczości, marketingu, HR, wdrażania innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu. Firma prowadzi także drugi program certyfikacyjny jakim jest Inwestor w Kapitał Ludzki.

Informacje o Programach znajdują się na stronach internetowych:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Firma Przyjazna Klientowi: firmaprzyjaznaklientowi.pl/
  • Inwestor w Kapitał Ludzki: inwestorwkapitalludzki.pl/
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się