ŠKODA ogłasza #ROKBEZPIECZEŃSTWA. By zadbać o wszystko, co ważne

ŠKODA od lat propaguje bezpieczeństwo na drogach, dbając o wszystkich uczestników ruchu. W tym roku marka poszerza obszar swoich działań, ogłaszając 2021 rokiem bezpieczeństwa.
O autorze
2 min czytania 2021-02-22

„#ROKBEZPIECZEŃSTWA. By zadbać o wszystko, co ważne” to hasło nowej kampanii ŠKODY zaplanowanej na 2021 rok. Jej elementem jest spot video, który w emocjonalny sposób ukazuje wszechstronne ujęcie tematyki bezpieczeństwa.

ŠKODA w działaniach komunikacyjnych stawia na bezpieczeństwo i koegzystencję wszystkich użytkowników dróg: kierowców, pieszych czy rowerzystów i promuje nie tylko zaawansowane technologie wspomagające kierowców, ale także wszechstronną edukację. Kampania, która wykorzystuje hashtag #ROKBEZPIECZEŃSTWA obejmie szereg wielokierunkowych działań i akcji edukacyjnych oraz prezentujących systemy bezpieczeństwa.

#ROKBEZPIECZEŃSTWA

Najnowsze systemy stosowane w modelach marki czynią je jednymi z najbezpieczniejszych pojazdów w swoich segmentach i pomagają wpływać na poziom bezpieczeństwa na drogach. Dowodzi to, że komfort i bezpieczeństwo kierowców i innych użytkowników dróg niezmiennie należą do priorytetów ŠKODY.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W ŠKODZIE słuchamy potrzeb klientów i chcemy jak najlepiej na nie odpowiadać. Wiemy dzięki temu, że najważniejsze jest bezpieczeństwo, zarówno kierowców, jak i ich najbliższych. Dlatego wspieramy naszych klientów nowoczesnymi systemami bezpieczeństwa, dbamy o brak niespodzianek na drodze i szkolimy tysiące kierowców. W tym roku idziemy o krok dalej i intensyfikujemy działania promujące bezpieczne zachowanie na drogach – komentuje Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu ŠKODA Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

ŠKODA AUTO SAFETY – edukacja, by zadbać o wszystko, co ważne

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Akcje edukacyjne prowadzone w interaktywnym centrum bezpieczeństwa ŠKODA Auto Lab czy szkolenia bezpiecznej jazdy z certyfikowanymi trenerami ŠKODA Auto Szkoły to część aktywności zaplanowanych w ramach kampanii #ROKBEZPIECZEŃSTWA.

W ŠKODA Auto Lab marka łączy edukację na temat motoryzacji z informacjami, jak działają najnowocześniejsze systemy bezpieczeństwa. Odwiedzający centrum mogą podjąć wiele wyzwań – także tych ekstremalnych – dzięki czemu każdy może przeżyć dachowanie na specjalnym symulatorze, przekonać się, jak działają pasy bezpieczeństwa podczas zderzenia, a także zobaczyć, jaka jest droga hamowania auta w zależności od warunków na drodze. W ŠKODA Auto Lab dzięki wielu nowoczesnym i interaktywnym instalacjom ŠKODA w przyjazny sposób uświadamia całym rodzinom zasady właściwego zachowania w nieprzewidzianych sytuacjach.

Kolejnym ważnym filarem Roku Bezpieczeństwa jest ŠKODA Auto Szkoła, w ramach działania której certyfikowani trenerzy edukują kierowców, przekazując im swoje doświadczenie w zakresie bezpiecznych reakcji za kierownicą. Szkolenia z ekspertami Auto Szkoły w ramach całego projektu ŠKODA Auto Safety ukończyło już ponad 250 tysięcy osób, poznając tym samym zasady bezpiecznej jazdy oraz doskonaląc swoje umiejętności prowadzenia samochodu.

Treningi bezpiecznej jazdy odbywają się na nowoczesnym torze – ŠKODA Autodrom. Trenerzy dają tam kierowcom możliwość doskonalenia umiejętności prowadzenia samochodu w różnych warunkach – na placu manewrowym, na 6-metrowym wzniesieniu o nachyleniu 10% z matą poślizgową, na okręgu z przeszkodą wodną, a także na nowoczesnym „szarpaku”, który wprowadza auto w poślizg nadsterowny. Przeszkody umożliwiają symulację niebezpiecznych sytuacji na drogach i pozwalają zdobyć kierowcom odpowiednie umiejętności, aby wyjść z nich obronną ręką.

– Jesteśmy świadomi tego, że w nowych czasach naszą rolą jest coś więcej, niż dostarczanie najwyższej klasy samochodów. Równie ważne są nasze działania na rzecz zwiększenia bezpieczeństwa ludzi w wielu obszarach życia. Dlatego rok 2021 będzie dla nas rokiem bezpieczeństwa, w ramach którego zaplanowaliśmy szereg działań, które będą miały realny wpływ na poprawę bezpieczeństwa na drogach – podsumowuje Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu ŠKODA Polska.