Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Sprawdź, ile Ty możesz zaoszczędzić! Start nowej kampanii CUK Ubezpieczenia

22 lutego ruszyła nowa kampania CUK Ubezpieczenia. Jej głównym celem będzie pokazanie klientom, jak wiele mogą zaoszczędzić dzięki porównywaniu setek ofert oraz wsparciu doradcy wspomaganego nowoczesnymi technologiami, uosabianymi przez brand hero: superCUK.
O autorze
1 min czytania 2021-02-22

W spocie, którego hasłem przewodnim jest „sprawdź, ile Ty możesz zaoszczędzić!” rolę pierwszoplanową grają klient – mężczyzna 35+ oraz doradca CUK Ubezpieczenia.

– Akcja naszej nowej reklamy toczy się w placówce, bo to wciąż najważniejszy kanał sprzedaży polis. Głównymi bohaterami są doradca i klient, bo to dzięki ich relacji i wspólnemu zaufaniu możemy zaoferować najlepsze, wybrane z setek propozycji produkty ubezpieczeniowe oraz proponować dodatkowe, zindywidualizowane rozwiązania. W reklamie pojawia się również nasza brand hero SuperCUK, symbolizująca nasze cyfrowe kanały kontaktu i sprzedaży – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, dyrektor marketingu CUK Ubezpieczenia.

Doradca, dzięki swoim kompetencjom, zaangażowaniu i przy wsparciu najnowszych technologii jest w stanie porównać w minutę setki ofert 30 towarzystw ubezpieczeniowych. Połączenie wiedzy, 20 lat doświadczenia CUK ubezpieczenia z nowoczesnymi narzędziami gwarantują dobór najkorzystniejszej, a zarazem kompleksowej oferty, zarówno pod względem ceny, Towarzystwa Ubezpieczeniowego, jak i zakresu ubezpieczenia.

– W naszej reklamie podkreślamy, że na ubezpieczeniu można oszczędzić. To, w dobie pandemii, ważny temat, ponieważ Polacy stali się w 2020 r. bardziej oszczędni. Ta potrzeba wynika z zachwianego poczucia bezpieczeństwa, większej niepewności jutra i troski o stabilność budżetu domowego. CUK, jako firma od 20 lat rozumiejąca swoich klientów, chce im pomóc wybrać najbardziej dopasowane do ich potrzeb ubezpieczenie oraz oszczędzić pieniądze. Jednocześnie, rozumiejąc wyzwania współczesności, oferta CUK Ubezpieczenia dostępna jest zarówno w placówce u doradcy klienta, przez telefon, internet i aplikację mobilną – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Reklama CUK Ubezpieczenia wpisuje się w bieżący trend związany z oszczędzaniem. W związku z pandemią koronawirusa oszczędzanie stało się ważnym elementem życia większości Polaków. Z aktualnych badań wynika, że aż 70% gospodarstw domowych bardziej oszczędnie gospodaruje swoim budżetem. Co drugi Polak oszczędza więcej niż wcześniej, a co trzeci –musiał sięgnąć do swoich oszczędności w trakcie trwania pandemii COVID-19. Kampania CUK Ubezpieczenia „Sprawdź, ile Ty możesz zaoszczędzić!” to reakcja na troskę Polaków o ich finanse osobiste i propozycja realnych oszczędności klienta wpływających na poprawę jego domowego budżetu.

Najnowsza reklama CUK Ubezpieczenia będzie wyświetlana najpierw w internecie, a potem w telewizji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się