Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agencja Cut The Mustard z nietypowym projektem zapachowej książki dla marki Silan

Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na projekt i realizację walentynkowej aktywacji dla marki Silan. Celem działań było nadanie znaczenia charakterystycznemu symbolowi marki, widniejącemu na opakowaniu produktu – granatowej wstążce w kształcie serca.
O autorze
1 min czytania 2021-02-23

Okres walentynek zdominowany jest w komunikacji marketingowej wszelkimi odniesieniami do miłości, a czy może być lepszy nośnik do opowiedzenia romantycznej historii niż klasyczny książkowy romans?

Dlatego osią walentynkowej komunikacji marki Silan stała się książka „PołączONE”, w której w życie bohaterek czterech opowiadań – wpleciono historię granatowej wstążki, charakterystycznego motywu z opakowań marki Silan. Wydanie, napisane przez bestsellerową autorkę romansów – Magdalenę Witkiewicz – zostało przygotowane tak by działało na wszystkie zmysły odbiorcy. Nie pomijając zmysłu węchu gdyż książka została nasączona aromatem inspirowanym Silan Romance z linii Silan Supreme.

Książka „PołączONE” dostępna była w sprzedaży promocyjnej w ramach aktywacji organizowanej w sieci sklepów Carrefour oraz w platformie sprzedażowej Allegro. Widoczność promocji zapewniły dedykowane materiały POS oraz kampania displayowa.

Dodatkowo działania wspierane były przez znane influencerki, m.in. Katarzynę Cichopek, które na swoich kanałach odczytały fragmenty książki „PołączONE”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj