IAB HowTo: switch Programmatic to first

O autorze
2 min czytania 2021-02-23

Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą bezpośrednią? Jak wygląda dystrybucja kontentu audio okiem wydawcy radiowego? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo: switch Programmatic to first”. Wydarzenie odbędzie się 16-17 marca 2021 r. w formie online.

– Już po raz czwarty eksperci z Grupy Roboczej Programmatic przy IAB Polska podzielą się wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami konferencji HowTo. Celem naszych działań jest szeroka edukacja uczestników rynku reklamy internetowej w zakresie jakości i bezpieczeństwa ekosystemu programmatic, szczególnie w obliczu stałych zmian technologicznych. Konferencja „HowTo: switch Programmatic to first” idealnie wpisuje się w realizacje celów Grupy Roboczej i pozwala zaprezentować efekty naszej pracy szerszemu gronu odbiorców – mówi Elżbieta Kondzioła, szef Grupy Programmatic przy IAB Polska.

Podczas wydarzenia:

  • Dowiesz się jak wykorzystać programmatic w rozwoju Twojej firmy.
  • Zobaczysz najciekawsze przykłady zrealizowanych kampanii.
  • Poznasz najnowsze rozwiązania pozwalające na przygotowanie się do zmian dotyczących 3rd party cookies.
  • Nauczysz się jak bezpiecznie i efektywnie realizować automatyczny zakup reklamy.

Konferencja przeznaczona jest dla wszystkich osób zaangażowanych w projekty z obszaru marketingu online, w tym e-commerce, zarówno początkujących jak i średnio-zaawansowanych w temacie reklamy programatycznej.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Małgorzata Kmieciak, Smart Adserver; Agata Gaździak, XANDR; Artur Zawadzki, Spicy Mobile; Maciej Sawa, OnAudience.com; Łukasz Bańkowski i Jacek Wąs, Adform; Beata Tłuczkiewicz, WP.PL; Radosław Gołąb, AMS S.A; Adam Pachla i Marcin Pyra, Grupa RMF; Grzegorz Marczak i Przemysław Symonides, VOX/part of Hybrid.ai; Justyna Niedziałek, Krzysztof Lis i Szymon Pruszyński, Yieldbird; Hanna Zadrożna i Jacek Jóźwiak, Salestube; Krzysztof Czok, Społeczności; Krzysztof Kwiatkowski, Mindshare; Katarzyna Jasińska i Wioleta Łata, Infor Biznes; Adam Iwiński, Hybrid.ai; Vladimir Khudyakov, hybe.io; Nikodem Sarna, YOC Poland; Jarosław Sokołowski, Grupa Adnext; Elżbieta Kondzioła, LOVEMEDIA.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Cennik:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • dla firm niezrzeszonych w IAB Polska: 490 zł netto
  • dla firm członkowskich IAB Polska: 390 zł netto

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Sponsor: RMF Digital, Google
Patroni medialni: NowyMarketing, Gazeta.pl, Marketer Plus, Marketing przy kawie, My Company, naTemat, Magazyn Online Marketing, Wirtualna Polska
Współpraca: Havas Media Group, Newspoint

Więcej informacji znajduje się na stronie howto.iab.org.pl/programmatic-2021/