Mniej znaczy więcej – marka Fortuna odświeża stronę internetową i wizerunek

W marcu Fortuna (Agros-Nova) pod adresem www.fortuna.com.pl uruchomiła nową stronę internetową. To jeden z elementów, które zostały zmienione w ramach budowania odświeżonego wizerunku marki, opartego na idei „Mniej znaczy więcej”.
O autorze
0 min czytania 2014-04-02

Nowa wersja witryny utrzymana jest w uporządkowanej i przyjaznej dla użytkownika formie – ma nie tylko dostarczać informacji o ofercie marki i wprowadzanych nowościach, lecz także podkreślać naturalność i zdrowie płynące z produktów.

Ponadto na stronie znaleźć można przejrzystą i zaprojektowaną w formie nowoczesnych kafelków listę wszystkich linii produktów, manifest marki oraz odnośniki do profilu na Facebooku oraz kanału YouTube. Każdy produkt z portfolio marki posiada krótki opis, pod którym znajdziemy jego wartość odżywczą i skład – odwiedzający stronę mogą dotrzeć do tych informacji w łatwy i intuicyjny sposób.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj