Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Audioriver bez barier: Festiwal rozpoczyna akcję edukacyjną poświęconą osobom z niepełnosprawnościami

Audioriver podjął temat dostępności festiwali muzycznych dla osób z niepełnosprawnościami. We współpracy z Fundacją Kultury Bez Barier przeprowadzono wywiady, dzięki którym organizatorzy i uczestnicy będą mogli lepiej zrozumieć potrzeby osób niewidomych, z niepełnosprawnością słuchu, bądź ruchową.
O autorze
2 min czytania 2021-02-26

Niejednokrotnie osoby z niepełnosprawnościami są wykluczone z życia festiwalowego. Powody są różne, czasami chodzi o architekturę, o trudne do przemieszczania się podłoże czy brak podjazdów. Innym razem o tłum i o niepewność, która pojawia się, gdy ktoś znajdzie się w dużym skupisku ludzi. Barierą mogą być również nieprzemyślane reakcje innych uczestników festiwalu.

Komfort przeżywania muzyki

Bohaterowie przeprowadzonych przez Audioriver wywiadów zwracają uwagę na to, że czasami z pozoru niewielkie rzeczy mogą zwiększyć ich komfort przeżywania muzyki. Jednym z przykładów jest zastosowanie pętli indukcyjnej, czyli systemu, dzięki któremu osoby niedosłyszące mogą wyraźnie usłyszeć dźwięk. Osoba z odpowiednio skonfigurowanym aparatem słuchowym ma wrażenie, jakby ktoś mówił jej bezpośrednio do ucha. Potrzeb jest jednak więcej.

Na początku w ogóle bałem się jechać na Audioriver, bo przecież tam jest plaża, piasek, jakbym sobie poradził? To tak naprawdę moi przyjaciele namówili mnie do tego i okazało się, że dałem radę […]. Wychodzę z takiego założenia, że jeśli coś jest nie tak, to trzeba pokazać to organizatorowi, bo on najczęściej nie zdaje sobie z tego sprawy. Tak było w przypadku Audioriver i chodników, których na początku nie było, a które umożliwiłyby mi podjazd wózkiem do sceny. No i faktycznie podczas kolejnej edycji takie chodniczki się pojawiły, a ja mogłem być bliżej muzyki i bliżej ludzi. To było coś rewelacyjnego – Mariusz Korzeniewski, uczestnik Audioriver.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kultura dla wszystkich

Fundacja Kultury Bez Barier została wymyślona jako platforma umożliwiająca włączanie osób wykluczanych, zwłaszcza tych z niepełnosprawnością, w rytm życia kulturalnego i społecznego. Podstawowym założeniem jest, aby wszyscy – niezależnie od stopnia niepełnosprawności, sytuacji materialnej czy rodzinnej – mieli możliwość systematycznego i samodzielnego uczestnictwa w kulturze. Fundacja prowadzi szkolenia z dostępności i samodzielnie organizuje wydarzenia. Opracowuje audiodeskrypcję i napisy dla osób niesłyszących, zapewnia również pętlę indukcyjną i tłumaczenia na polski język migowy. Fundację prowadzi Anna Żórawska – płocczanka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jesteś w domu

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Akcja Audiohome: #jesteśwdomu to kampania edukacyjna Audioriver, w ramach której organizatorzy wydarzenia poświęcają uwagę kwestiom bezpieczeństwa, tolerancji, praw człowieka, wykluczeń czy społecznej roli festiwali. Od grudnia 2020 r. w mediach społecznościowych Audioriver pojawiają się m.in. edukacyjne materiały video i wywiady. W projekcie biorą udział artyści i przedstawiciele festiwalu, ale także organizacje pozarządowe i eksperci. Na temat bezpieczeństwa wypowiedzieli się m.in. tacy artyści, jak Novika, Kamp!, AGIM, Aksamit oraz Avtomat. Partnerami akcji są m.in. After Party FES (Fundacja Edukacji Społecznej), Fundacja Kultura Bez Barier i Helsińska Fundacja Praw Człowieka.