Converse tworzy kolejne murale oczyszczające powietrze

Converse tworzy kolejne murale oczyszczające powietrze
Converse kontynuuje swój projekt City Forest i tworzy kolejne murale wykonane farbami fotokatalitycznymi, które eliminują cząsteczki zanieczyszczeń z powietrza.
O autorze
1 min czytania 2021-02-26

Pod koniec lipca 2020 roku marka Converse zainicjowała akcję pod hasłem City Forest. W jej ramach w 14 miastach na całym świecie pojawiły się proekologiczne murale. Jeden z nich można było znaleźć w Warszawie, przy stacji Metro Politechnika.

Teraz Converse kontynuuje projekt City Forest i w ramach globalnej kampanii tworzy kolejne murale oczyszczające powietrze, których przesłanie jest jednoznaczne – przełamywanie barier. Do udziału w akcji marka zaprosiła All Stars – czyli kreatywną społeczność z całego świata, która swoimi działaniami i twórczością inspiruje markę oraz udowadnia, że poprzez  sztukę możemy poruszać ważne tematy.

W Polsce pierwszy mural powstał w Warszawie przy ulicy Zamoyskiego i został stworzony przez Beatę Śliwińską (@Barrakuz). Jak przyznaje marka, Beata w swoim dziele skupiła się na wychowaniu. Hasło widoczne na muralu – „Raise boys and girls the same way” – to apel o równe traktowanie niezależnie od płci. Połączone dłonie symbolizują różne grupy, które łącząc swoje siły mają wpływ na naszą przyszłość. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kolejny mural powstanie przy warszawskiej Patelni w okolicach stacji metra Centrum – i tym razem będzie on autorstwa Ewy Moś i Alka Morawskiego. Dwójka artystów połączyła siły, aby pokazać, że różnice między płciami nie są ważne – wszyscy jesteśmy równi i powinniśmy dążyć do tego, aby akceptować innych bez względu na kolor skóry, płeć czy inne różnice pomiędzy ludźmi. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jak zapewnia marka, to nie koniec oczyszczających powietrze murali – w tym roku w Polsce powstanie jeszcze kilka tego typu malowideł ściennych.

PS

Portugalski oddział Volvo zainstalował w Porto duży nośnik reklamowy, który neutralizuje szkodliwe związki chemiczne pochodzące ze spalin aut. Ma powierzchnię 250 metrów kwadratowych i – jak zapewnia marka – oczyszcza powietrze tak skutecznie, jak ponad 200 drzew.

PS2

Zachęcamy też do sprawdzenia innych ciekawych przykładów murali.