Rusza głosowanie w konkursie AD WO/MAN ROKU 2020

Do 19 marca można głosować na swoich faworytów w organizowanym przez magazyn „Press” plebiscycie AD WO/MAN Roku 2020. W tym roku po raz pierwszy branża reklamy wybierze najlepszą lub najlepszego w kategorii Agencje PR.
O autorze
2 min czytania 2021-03-01

Uprawnionymi do głosowania są przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych. Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest za sukces w biznesie reklamowym lub PR, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie lub w PR.

Nominowani do tytułu AD WO/MAN 2020 są:

W kategorii Agencje reklamowe: Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung von Matt), Kacper Kłos i Piotr Morkowski (Brand New Galaxy), Karolina Kałużna (Przestrzeń), Paweł Kastory i Szymon Gutkowski (Grupy DDB i DDB Warszawa), Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine).

W kategorii Agencje mediowe: Ewa Góralska (MullenLowe MediaHub), Bartłomiej Kamiński (Mediaplus), Adrian Kawecki (Mindshare Polska), Piotr Piętka (Publicis Groupe Polska), Anna Podskarbi (OMD Optimum Media).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kategorii Studia produkcyjne: Marcin Dworucha (F25 Production House), Szymon Gruszecki (Graffiti Films), Michał „Shootman” Majewski (Shoot Me), Magdalena Olak (OTO Film), Kacper Sawicki (PapayaFilms).

W tym roku po raz pierwszy branża reklamy wybierze najlepszą lub najlepszego w kategorii Agencje PR. Nominowani są: Tomasz Alberski (Komunikacja Plus), Klara Banaszewska (Grayling), Hanna Waśko (Big Picture), Agata Zeman (24/7 Communication), Katarzyna Życińska (38 Content Communication).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Dotąd przedstawiciele agencji public relations mogli głosować w naszym konkursie, a od teraz mogą go również wygrywać. Można powiedzieć, że ulegliśmy głosom, które twierdzą, że PR obecnie ma znacznie więcej wspólnego z działaniami komunikacyjnymi i reklamą niż dotychczas. Postanowiliśmy to uszanować, stąd nowa kategoria w konkursie AD WO/MAN – mówi organizatorka konkursu Weronika Mirowska, dyrektor wydawnicza „Press”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN po raz trzeci zostanie również wręczona nagroda dla AD Marketera Roku. Tytuł ten może otrzymać osoba fizyczna pracująca po stronie klienta agencji reklamowej, agencji mediowej, agencji PR, studia produkcyjnego i studia postprodukcyjnego lub studia dźwiękowego w Polsce. Wyróżnienie przyznane zostanie za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i kreatywność w budowaniu pozycji marki/produktu, wytyczanie trendów oraz przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych. AD Marketerem Roku nie mogą zostać osoby z firm, które mogą głosować w konkursie.

Wybór AD Marketera Roku 2020 przebiega w dwóch etapach. W etapie pierwszym każda z uprawnionych do głosowania firm wskazuje do nominacji jedną, dwie lub trzy osoby spośród marketerów, przyznając im tym samym odpowiednio liczbę punktów 5, 3 i 1.

Aby nominacja do AD Marketera Roku 2020 była ważna, firma głosująca musi wziąć udział w głosowaniu na przynajmniej dwie osoby z czterech głównych kategorii konkursu AD WO/MAN Roku 2020. W etapie drugim konkursu wyboru AD Marketera Roku 2020 dokonuje jury spośród kandydatów, którzy zdobyli największą liczbę punktów.

Regulamin konkursu, sylwetki nominowanych oraz panel do głosowania dostępne są na adwoman.press.pl

Głosowanie w konkursie trwa od 1 do 19 marca, a laureatów poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 8 kwietnia w Warszawie – w przypadku obostrzeń związanych z pandemią gala odbędzie się jedynie w transmisji online.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.