Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Polska Agencja Kosmiczna zaprezentowała swoje nowe logo

Polska Agencja Kosmiczna zaprezentowała swoje nowe logo
Polska Agencja Kosmiczna POLSA ma nowe logo. Jak przyznali przedstawiciele agencji – odświeżona identyfikacja wizualna służy budowaniu wizerunku POLSA jako integratora, łączącego świat nauki, przemysłu i administracji państwowej.
O autorze
1 min czytania 2021-03-02

„Łazik NASA ląduje na Masie. Europejska Agencja Kosmiczna (ESA) ogłosiła, że pierwszy raz od dekady zacznie poszukiwania nowych astronautów. Świat idzie naprzód, kosmos odgrywa coraz większą rolę, a POLSA rozwija się, by dać polskiemu społeczeństwu dostęp do korzyści płynących z jego eksploracji przestrzeni kosmicznej” – czytamy w oficjalnym komunikacie Polskiej Agencji Kosmicznej.

Od 1 marca br. POLSA ma nową identyfikację wizualną, która jest znakiem kolejnych zmian, jakie już zachodzą i wyzwań, jakie stoją przed agencją w najbliższych latach. Jak podkreślili przedstawiciele Polskiej Agencji Kosmicznej, nowe logo służy budowaniu wizerunku POLSA jako integratora, łączącego świat nauki, przemysłu i administracji państwowej.

Nowe logo agencji składa się teraz z czarnych, oddalonych od siebie liter, które układają się w słowo „POLSA”, zaś litera „O” sprawia wrażenie, jakoby krążyła na orbicie. Jest to oczywiście zabieg celowy, który ma za zadanie ukazać silne połączenie działań agencji z kosmosem poprzez skojarzenie z Układem Słonecznym. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

nowe logo POLSA

Słuchaj podcastu NowyMarketing

poprzednie logo POLSA

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dodatkowo – jak czytamy na stronie agencji – nowe logo lepiej prezentuje się na różnych polach i różnych nośnikach.

Za projekt odświeżonej identyfikacji wizualnej POLSA odpowiada agencja Kotbury. 

PS

Marka Peugeot zaprezentowała swoje nowe logo. Tym razem koncern motoryzacyjny postanowił powrócić do stylu, w jakim utrzymany był logotyp brandu w latach 60.

PS2

Po 22. latach Muzeum Narodowe w Poznaniu postanowiło zmienić swoje logo. Jak mówią przedstawiciele instytucji, jest to nie tylko zmiana w obszarze systemu identyfikacji wizualnej, ale przede wszystkim głęboka zmiana organizacyjna.

PS3

Wyczekiwany 2021 rok dość szybko zaskoczył część konsumentów i marketerów. Wszystko za sprawą działań rebrandingowych, które sfinalizowało kilka firm o globalnym zasięgu. Co było motorem napędowym tych zmian? Czy niewielkie odświeżenie logo lub całkowita zmiana identyfikacji wizualnej jest w tym trudnym dla gospodarki czasie dobrym krokiem? A może największe marki chcą nam zakomunikować pewne długofalowe dążenia i plany?