Akcja potrwa do końca kwietnia.
„Captur to samochód stworzony dla aktywnych, którzy cieszą się życiem i znajdują czas na swoje pasje. Jedną z form miejskiej aktywności jest squash, gra wymagająca zwrotności i dużej dawki energii. Właśnie tymi cechami wyróżnia się miejski crossover Renault, stąd pomysł na akcję, która w bezpośredni sposób dociera do żyjących pełnią życia.” – powiedziała Olga Pilarczyk (Account Supervisor) z agencji Publicis.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Na potrzeby kampanii została przygotowana seria materiałów kontekstowych. Każda z kreacji zawiera hasło nawiązujące do sportowej rywalizacji. Plakaty i naklejki będą umieszczone na ścianach i szybach otaczających kort oraz w szatniach. Akcja będzie prowadzona w wybranych klubach zlokalizowanych na terenie Bydgoszczy, Gdańska, Katowic, Kielc, Krakowa, Łodzi, Poznania, Rzeszowa, Szczecina, Warszawy i Wrocławia.
Za przygotowanie kampanii po stronie agencji Publicis odpowiadają: Damian Cendrowicz (Art Director), Joanna Jezierska (Copywriter), Dagmara Gadomska (Account Director), Olga Pilarczyk (Account Supervisor). Stronę klienta reprezentują: Janusz Chodyła (Szef Reklamy), Monika Jastrzębska (Koordynator ds. Mediów). Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu OMD.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024