Lola z „Kosmicznego meczu” ma nowy wygląd – w sieci zawrzało na temat jej pomniejszonego biustu

Lola z „Kosmicznego meczu” ma nowy wygląd – w sieci zawrzało na temat jej pomniejszonego biustu
Kilka dni temu ujawniono zdjęcia do nowej części produkcji „Kosmiczny mecz”. Uwagę fanów zwrócił zwłaszcza nowy wygląd króliczki Loli, która przestała już być – zdaniem niektórych – przerysowaną „seksbombą”. W sieci zawrzało.
O autorze
1 min czytania 2021-03-08

„Kosmiczny mecz” to kultowa już produkcja z 1996 roku, w której główną rolę zagrał Michael Jordan. W 2021 roku swoją premierę będzie miała kolejna część filmu, która już teraz narobiła sporo szumu w internecie.

Dlaczego? Otóż, jedną z bohaterek produkcji z 1996 roku była króliczka Lola, która była uznawana za swego rodzaju seksbombę w filmie z uwagi na swój wygląd – duży biust, długie nogi i bujne biodra. 

Kilka dni temu studio Warner Bros. udostępniło pierwsze zdjęcia z filmu „Kosmiczny mecz: nowe dziedzictwo”. To, co przede wszystkim zwróciło uwagę fanów, to nowy wygląd Loli – teraz bohaterka nie jest już przerysowaną seksbombą, a raczej zwyczajną, wysportowaną „dziewczyną”, która nie epatuje swoją seksualnością. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowy wygląd Loli nie spodobał się niektórym fanom kultowej produkcji. Zarzucili oni twórcom filmu przesadną poprawność polityczną. Pojawiły się również głosy, że osoby odpowiedzialne za nowy wizerunek bohaterki jednocześnie powielili istniejące stereotypy, jakoby kobieta z dużym biustem i bujnymi kształtami nie mogła być silną, inteligentną postacią. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Reżyser filmu – Malcolm D. Lee – nie pozostał obojętny na zarzuty fanów. W rozmowie z „Entertainment Weekly” powiedział: „Lola była bardzo wyzywająca. To jest film dla dzieci, dlaczego więc ona jest w skąpej koszulce? Jest 2021 rok. Ważne, by pokazywać silne, samodzielne postaci damskie”. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że reklama piwa The Nurse jest obraźliwa i dyskryminuje kobiety wykonujące zawód pielęgniarki, bo przedstawia je w stereotypowy i uwłaczający sposób.

PS2

Platforma Disney+ postanowiła nałożyć blokadę na kilka kultowych bajek z uwagi na to, że niektóre sceny w produkcjach mogą utrwalać rasistowskie stereotypy. Filmy będą niedostępne dla użytkowników poniżej 7. roku życia.