Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Hermès stawia na ekologię – marka będzie produkować torebki ze skóry wyprodukowanej z grzybów

Hermès stawia na ekologię – marka będzie produkować torebki ze skóry wyprodukowanej z grzybów
Francuski dom mody Hermès przechodzi niemałą rewolucję – marka ogłosiła właśnie, że stopniowo będzie odchodzić do produkowania torebek ze skóry na rzecz tych stworzonych z materiału na bazie grzybów.
O autorze
1 min czytania 2021-03-12

Jak donosi portal branżowy The Business of Fashion, dom mody Hermès zrywa ze swoją ponad stuletnią historią i rozpoczyna nie lada rewolucję na rynku dóbr luksusowych. Charakterystyczne torebki francuskiej marki już wkrótce produkowane będą ze skóry… hodowanej w laboratorium.

W ramach swojej nowej proekologicznej inicjatywy Hermès nawiązał współpracę ze startupem MycoWorks, który produkuje materiały skóropodobne na bazie grzybów. W jaki sposób? 

Otóż, amerykańska firma w swoim zakładzie uprawia grzybnię, a następnie tworzy z nich cienkie i elastyczne arkusze materiału. Te następnie są specjalnie garbowane, aż powstanie z nich tkanina przypominająca strukturą i formą skórę naturalną. 

Materiał, o którym mowa wyżej, nazywa się Fine Mycelium. Już wkrótce Hermès wprowadzi na rynek swoją pierwszą proekologiczna torebkę – a będzie to model Victoria. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Prada Group, właściciel takich marek jak m.in. Prada czy Miu Miu, w ramach współpracy z koalicją Fur Free Alliance postanowiła zrezygnować z wykorzystywania futer zwierzęcych we wszystkich swoich kolekcjach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Marka Burberry zapowiedziała, że zaprzestanie utylizacji niesprzedanych ubrań oraz produkowania ubrań z wykorzystaniem futra naturalnego.

PS3

W 2019 roku szwajcarska marka Bally utworzyła organizację Peak Outlook Initiative, której celem jest ochrona środowisk górskich na całym świecie. Pierwsza ekspedycja grupy niedawno się zakończyła – na wysokości powyżej 8 tys. metrów nad poziomem morza udało się zebrać prawie 2 tony śmieci.