Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jakub Wawrzyniak i Sławomir Peszko opowiadają o hejcie w internecie

Jakub Wawrzyniak i Sławomir Peszko opowiadają o hejcie w internecie
Jakub Wawrzyniak i Sławomir Peszko wystąpili w pierwszym odcinku nowego youtube'owego cyklu marki SuperBet. Piłkarze poruszyli wraz z prowadzącymi temat hejtu w internecie i piłce nożnej.
O autorze
1 min czytania 2021-03-15

Hejt w internecie to problem, który zdaje się tylko przybierać na sile. Dotyka on zarówno „zwykłych” ludzi, jak i celebrytów, aktorów, czy też sportowców. 

Teraz na temat hejtu, jaki nieustannie towarzyszył ich bogatym karierom piłkarskim, opowiedzieli Jakub Wawrzyniak i Sławomir Peszko. Piłkarze wystąpili z nowym cyklu marki SuperBet na YouTubie, zatytułowanym #BezMasek. 

W wideo byli reprezentanci Polski poruszyli wiele interesujących wątków, w tym m.in.: typowych wyzwisk, jakich doświadczyli (nieudacznik, pajac, śmieć, narkoman, koksiarz), bulwersujących reakcji trybun (m.in. „wy…aj z Polski” „alkoholiku chodź się napij”), a także wpływu hejtu na ich rodziny i otoczenie. Co więcej, w rozmowie piłkarze rzucili trochę nowego światła na dość powszechnie znane historie i skandale z przeszłości, takie jak afera dopingowa, izba wytrzeźwień, stracone sukcesy w piłce klubowej i reprezentacyjnej.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Dorżniemy watahę”, „Skłamał jak bura suka” – to tylko przykłady nagannych wypowiedzi osób publicznych, które często możemy usłyszeć w mediach. W związku z tym Wirtualna Polska zainicjowała kampanię, za pomocą której chciała walczyć z mową nienawiści w przestrzeni publicznej.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizacja STOMP Out Bullying, walcząca z wszechobecnym hejtem i znęcaniem się wśród nastolatków, stworzyła internetowe narzędzie z wykorzystaniem AI, które pokazuje, jak wszelkie negatywne słowa czy przykre czyny wpływają na mózg nastolatka.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się