Trasy magiczne „Gazety Wyborczej” wyróżnione w konkursie WAN-IFRA European Digital Media Awards 2014

Projekt "Gazety Wyborczej" pt. "Trasy magiczne" otrzymał wyróżnienie w tegorocznym konkursie WAN-IFRA European Digital Media Awards. Jury konkursu przyznało mu "special mention" w kategorii Najlepsza cyfrowa kampania reklamowa (Best Digital Advertising Campaign).
O autorze
1 min czytania 2014-04-10

Wyniki WAN-IFRA European Digital Media Awards zostały ogłoszone 8 kwietnia br. W tegorocznej edycji konkursu, organizowanego przez the World Association of Newspapers and News Publishers – Światowe Stowarzyszenie Prasy i Wydawców Wiadomości, wzięło udział 107 projektów z 21 krajów.

Celem działań realizowanych pod hasłem „Trasy magiczne” było zainspirowanie wszystkich Polaków do wspólnego odkrywania miejsc, które warto odwiedzić. Przez cztery miesiące – od marca do czerwca 2013 r. „Gazeta Wyborcza” razem z czytelnikami w serwisie Trasy Magiczne tworzyła mapę najpiękniejszych i najciekawszych tras samochodowych w Polsce. Pomysły na podróż, poza internautami, zgłaszali blogerzy prowadzący blogi poświęcone turystyce w Polsce, dziennikarze „Gazety Wyborczej” oraz autorytety związane z różnymi regionami kraju. Na zakończenie akcji powstała też książka przedstawiająca najciekawsze zgłoszone miejsca – wydanie pt. „Polska daj się zaskoczyć. Trasy magiczne” dostępne jest w księgarniach w całym kraju. Partnerem akcji była firma Continental.

Projekt „Trasy magiczne” znalazł się także wśród 90 najciekawszych rozwiązań wydawców prasowych z całego świata nominowanych do konkursu INMA Awards – w kategorii: „Najlepszy pomysł lub rozwiązanie na wzrost cyfryzacji odbiorcy”. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 13 maja na zakończenie 84. Światowego Kongresu INMA, który odbędzie się w San Francisco.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj