Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Media społecznościowe kolejnym narzędziem dla CSR. Case study BSH

O autorze
1 min czytania 2021-03-22

Dobry sąsiad to skarb. Przekonała się o tym łódzka Fundacja Dom, która wspiera znajdujące się w trudnych sytuacjach dzieci. Awaria suszarki do ubrań popsuła poranek pracownikom fundacji, którzy postanowili napisać o tym na Facebooku. Pomocną dłoń natychmiast wyciągnęła do nich firma BSH, producent AGD marek Bosch i Siemens. Odpowiadając na apel w mediach społecznościowych, BSH postanowiło przekazać Fundacji potrzebny sprzęt.

PoMOC ma moc

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Taka reakcja wpisuje się w założenia programu społecznej odpowiedzialności BSH. Firma, która w Polsce produkuje AGD w sześciu fabrykach w Łodzi, Wrocławiu i Rzeszowie, w ramach działań CSR dąży do wyrównywania szans rozwoju wśród dzieci i młodzieży. BSH stale wspiera m.in. Towarzystwo Opieki nad Ociemniałymi w Laskach, Świetlicę Podwórkową, Fundację Słonie na Balkonie, Fundację Happy Kids i Fundację Tobiaszki. Dla podopiecznych tych organizacji firma organizuje programy terapeutyczne, wyjazdy edukacyjne, a także wyposaża ich w odpowiednie narzędzia do rozwoju i nauki.

– Poza produkcją nowoczesnych urządzeń AGD marek Bosch i Siemens, BSH chce wspierać lokalne społeczności. Stawiamy na wyrównywanie szans edukacyjnych i wspieranie rozwoju dzieci i młodzieży. Wierzymy, że społeczne zaangażowanie firm to szansa na lepszą przyszłość wielu ludzi. Stale pomagamy podopiecznym kilku fundacji w Warszawie, Łodzi, Rzeszowie i Wrocławiu, czyli w miastach, w których mamy nasze oddziały i fabryki. Cieszymy się, że dzięki naszemu wsparciu poprawi się również komfort pracy pracowników Fundacji Dom – mówi Andrzej Maślak, rzecznik prasowy BSH.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nie pierwsza taka reakcja

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

To nie pierwszy przykład takiej reakcji BSH na apele internautów. Firma już wcześniej pokazała, jak można dobrze wykorzystywać media społecznościowe do działań CSR. BSH odpowiedziała m.in. na apel o pomoc Fundacji Koci Azyl, przekazując jej potrzebny sprzęt i zapewniając wsparcie pracowników, wolontariuszy. Producent AGD wsparł również Fundację Rodzin Adopcyjnych, błyskawicznie reagując na wpis Filipa Chajzera.