Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Na Pałacu Kultury i Nauki pojawił się wielki dorsz w szczytnym celu

Na Pałacu Kultury i Nauki pojawił się wielki dorsz w szczytnym celu
W sobotę, 27 marca br., odbył się finał kampanii Godzina dla Ziemi WWF. W ramach akcji co roku w ostatnią sobotę marca o 20:30 na godzinę gaśnie światło w symbolicznym geście solidarności z Ziemią. W tym roku do akcji dołączył też PKiN, na którego fasadzie pojawił się wielki dorsz.
O autorze
1 min czytania 2021-03-29

W ramach tegorocznej edycji akcji Godzina dla Ziemi WWF światła zgasły dla Bałtyku. Z tej okazji, kilka dni przed finałem kampanii, na fasadzie Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie pojawiło się wezwanie do działania. Projekcja z widokami falującego morza zajęła przestrzeń frontalnej elewacji PKiN, zaś pojawiające się obrazy przypominały, co możemy stracić.

– Morze Bałtyckie to dla wielu z nas nie tylko cenna przyroda, ale też… całe morze wspomnień. Wakacje, spacery po plaży, szum fal, widok zachodzącego słońca. To wszystko może stać się tylko wspomnieniem. Jednak nie jest jeszcze za późno, aby ratować Bałtyk. Działajmy w imię wszystkiego co w nim kochamy – mówią pomysłodawcy akcji.

Dlaczego w tym roku kampania Godzina dla Ziemi WWF została poświęcona Bałtykowi? Jak bowiem zauważają inicjatorzy akcji, Morze Bałtyckie jest zagrożone. Pod jego powierzchnią odbywa się dramatyczna walka mieszkańców o przetrwanie. Do największych zagrożeń morza należy m.in. przełowienie ryb, na skutek braku zrównoważonego rybołówstwa; powiększająca się powierzchnia martwych stref, prawie zupełnie pozbawionych życia. Ogromnym problemem są także dryfujące sieci widmo, czyli zagubione narzędzia połowowe, które stanowią śmiertelną pułapkę dla zwierząt oraz brak efektywnie działających morskich obszarów chronionych. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mimo wszystko, nie jest jeszcze za późno, aby uratować Bałtyk. Można to zrobić, podpisując petycję, która znajduje się na tej stronie. Na tę chwilę swoje podpisy złożyło tam już ponad 40 tys. osób. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak jeszcze można dbać o Bałtyk?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  1. Kupuj odpowiedzialnie: jeśli jesz ryby, zawsze wybieraj je z Poradnikiem Rybnym WWF (ryby.wwf.pl) oraz kupuj też produkty sezonowe, lokalne i najlepiej ekologiczne.
  2. Na plaży nie podchodź do dzikich zwierząt (np. foki czy sieweczki), nie wchodź na wydmy, nie niszcz dzikiej przyrody.
  3. Zrezygnuj z foliówek, słomek, kubków i innych plastikowych przedmiotów jednorazowych.
  4. Wybieraj polityków i partie, które uwzględniają w swoich postulatach i programach konkretną i mądrą ochronę środowiska.
PS
Na początku marca br. po raz czternasty ruszyła akcja Godzina dla Ziemi WWF.WWF Polska zabiera nas w sentymentalną podróż po osadzonym w przyszłości, wirtualnym muzeum Bałtyku. W spocie kampanii w roli przewodnika występuje Hubert Urbański.

PS2

Plastikowa butelka obrośnięta skorupiakami, fragment rybackiej sieci, sflaczałe baloniki z tasiemką, zastygła pianka poliuretanowa – każdy śmieć zebrany na plaży może stać się dziełem sztuki. Najciekawsze śmieciowe „skarby Bałtyku” pokazywała wystawa towarzysząca akcji Bałtycka Odyseja.